اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز؛

ریل‌گذاری راه‌آهن شوشتر آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از آغاز ریل‌گذاری راه‌آهن این شهرستان از امروز خبر داد و گفت: روند اجرایی این پروژه طبق برنامه‌ریزی زمانی است.

ریل‌گذاری راه‌آهن شوشتر آغاز شد
حیدر نجفی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: ریل‌گذاری دو کیلومتر از راه‌آهن شهرستان شوشتر امروز با حضور کارشناسان امر آغاز شده است و روندی سریع دارد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی این پروژه بسیار سریع در حال پیشروی است، تصریح کرد: این پروژه در شرایط کنونی در حال پیشروی سریع است و هیچ عقب افتادگی زمانی در این پروژه وجود ندارد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بیش از 57 کیلومتر باید از این راه‌آهن ریل جدید نصب شود، افزود: در مسیر 57 کیلومتر از این راه‌آهن باید ریل نصب شود و در این باره بیش از 25 کیلومتر در مسیر دپوی ترآورز انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه در بخش‌هایی دیگر از این پروژه فعالیت‌های جدیدی آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 12 کیلومتر از مسیر تراز گذاری صورت گرفته و آماده ریل‌گذاری است.
رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز این پروژه از اعتبارات ملی تامین شده است، گفت: تاکنون برای این پروژه بیش از 17 میلیارد ریال اعتبار از محل ملی در نظر گرفته شده است و از نظر اعتباری این پروژه مشکلی ندارد.
فرماندار شهرستان شوشتر تصریح کرد: قرار است بقیه اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل داخلی اداره کل راه‌آهن جنوب تامین شود.
وی ابراز امیدواری کرد که این پروژه در موعد مقرر که همان بهمن ماه سال‌جاری است به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول