اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر در کردستان؛

مسابقات والیبال روستائیان منطقه 2 کشور پایان یافت

خبرگزاری فارس: چهارمین دور مسابقات والیبال روستایی و عشایری منطقه 2 کشور با معرفی تیم‌های برتر در کردستان پایان یافت.

مسابقات والیبال روستائیان منطقه 2 کشور پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج این دوره از رقابت‌ها طی روزهای 21 و  22  مهر ماه امسال در بخش آقایان و رده سنی جوانان با عنوان جام مهر گستر در سالن آزادی شهرستان سنندج برگزار شد.
رئیس هیئت روستایی و عشایری استان کردستان امروز در حاشیه معرفی تیم‌های برتر این دوره از مسابقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهارداشت: در این دوره از مسابقات پنچ تیم از استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان، همدان و ایلام با همدیگر به رقابت پرداختند.
به گفته هادی کاظمی، تیم‌های کرمانشاه و ایلام مقام‌های اول و دوم را در پایان این رقابت‌ها کسب کردند و به عنوان تیم‌های برتر و نمایندگان منطقه 2 کشور به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.
وی تصریح کرد: مسابقات کشوری والیبال روستائیان با حضور 12 تیم به عنوان نمایندگان 6 منطقه کشور برگزار می‌شود.
رئیس هیئت روستایی و عشایری کردستان به پیشرفت ورزشکاران در استان اشاره کرد و افزود: ورزشکاران روستا‌های این استان از انگیزه و شرایط فیزیکی خوبی برخوردار هستند و در صورت داشتن تجهیزات مناسب می‌توانند، مقام‌های خوبی را در رشته‌های مختلف کسب کنند.
وی در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولان ادارات و نهاد‌های دولتی استان به هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری شد و گفت: امیدوارم با مشارکت و همکاری مسئولان استانی و تلاش بیش از پیش ورزشکاران بتوانیم ورزش‌های بومی و محلی را در سطح استان توسعه بخشیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول