اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

اتهامات آمریکا علیه ایران با شکست روبه‌رو می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت با اشاره به توطئه ساختگی آمریکا علیه ایران، این توطئه را ساخته آمریکا دانست و گفت: اتهامات آمریکا علیه ایران با شکست روبه‌رو می‌شود.

اتهامات آمریکا علیه ایران با شکست روبه‌رو می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید داوود شاهچراغی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه گفت: سفر رهبر انقلاب اسلامی به کرمانشاه در شرایطی بود که موج بیداری اسلامی سراسر منطقه را فراگرفته و جنبش بیداری در آمریکا و اروپا آغاز شده است.
امام جمعه شهرری بیان کرد: این سفر در شرایطی انجام شد که غربی‌ها با خباثت و شیطنت می‌خواستند بگویند که ایران نیز در کنار کشورهای دیگر با نارضایتی مردم مواجه است.
وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: دروغ‌سازان آمریکایی در توطئه اخیر خود علیه ایران، سناریوی نادرست نقشه ترور سفیر عربستان توسط عوامل جمهوری اسلامی را مطرح کرده‌اند که این دروغی آشکار و نقشه‌ای ختم به شکست است و جمهوری اسلامی ایران خود قربانی تروریسم است و دولت آمریکا به جای دروغ‌پردازی ناشیانه علیه ایران باید در مسئله وال‌استریت پاسخگو باشد.
شاهچراغی بیان کرد: استکبار جهانی قصد دارد با سناریوی جدید خود علیه ایران تحریم‌ها را تنگ‌تر و شدیدتر کند غافل از اینکه ملت ولایت‌مدار با اراده محکم از مواضع کشور، رهبر و انقلاب خود پاسداری و دفاع می‌کنند و سناریوی جدید آمریکا علیه ایران به خاطر ترس از ایران و اسلام است و آمریکا با تبلیغات وسیع و بوق‌های رسانه‌ای تلاش دارد که هجمه جدیدی را برای مسلمانان و نظام اسلامی ایران ایجاد کند.
امام جمعه قیامدشت در ادامه با اشاره با اشاره به هفته کاهش اثرات و بلایای طبیعی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل موثر در کاهش بلایای طبیعی توجه به مسایل دینی و معنوی و رعایت اصول فنی و مهندسی در ساختمان و فراگیری آموزشهای امداد و نجات است و با احسان، نیکوکاری و توجه به مسایل دینی و معنوی نیز به نوعی می توان از بروز بسیاری از بلایا جلوگیری کرد همانگونه که پرداخت زکات نیز موجب برکت مال می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول