اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

احزاب لازمه مردم سالاری هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: احزاب لازمه مردم سالاری و ضرورتی برای تحقق این نظام برای کشور هستند.

احزاب لازمه مردم سالاری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد آرین‌منش ظهر امروز در نشست پایانی جامعه جوانان متحد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: ارکان نظام اسلامی ایمان و اعتقاد مردم به اسلام، نقش مردمی و ولایت مطلقه فقیه است و آنجا که مردم باید به عرصه سیاسی بیایند نیازمند احزاب و تشکل‌های قدرتمند هستیم.
وی افزود: البته هنوز در میانه راه هستیم و هنوز جای خالی این گونه احزاب را حس می‌کنیم و باید به سوی احزاب قدرتمند و فراگیر پیش رویم.
نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه تشکیلات ویژه جوانان منشأ خیرات و برکات است، تصریح کرد: امروز نه تنها احزاب و تشکل‌ها یک امر پسندیده است بلکه در بعضی مواقع ضرورت جدی در روند استقرار کامل مردم سالاری دینی در کشور محسوب می‌شود.
آرین‌منش با اشاره به این نکته دموکراسی و مردم سالاری بدون وجود احزاب فراگیر و قدرتمند ناقص است خاطر نشان کرد: نمی‌شود هر سال یک بار به آرا مردم رجوع کرد و نقش آنان را در حاکمیت جویا شد بلکه این وظیفه احزاب است و در شکل‌گیری حاکمیت کشور بدون وجود احزاب و تشکل‌ها کار ناقصی است.
در ادامه نیکفرد، دبیرکل جامعه جوانان متحد اسلامی با اشاره به روند شکل‌گیری این تشکل، اظهار داشت: حدود پنج سال پیش جوانان علاقه‌مند اصولگرا با توجه به خلاء موجود در بین جوانان در احزاب اقدام به تشکیل این تشکل کردند.
وی افزود: این مجموعه دو سال پیش با گرفتن مجوز از وزارت کشور کار خود را به طور رسمی آغاز کرد و امروز نخستین دفتر استانی خود را در مشهد با توجه حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) افتتاح می‌کند.
نیکفرد تصریح کرد: این حرکت با رنگ و بوی ولایت است و در این هیاهوی سیاسی خطوط حق از باطل را تشخیص می‌دهد و برای مردم به ویژه جوانان روشن می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول