اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

آمریکا برای فرار از بحران داخلی‌اش ایران را متهم می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری گفت: آمریکا برای فرار از بحران‌هایی که در کشورش وجود دارد و برای خنثی کردن آنها و جلب کردن نظر مردم خود توطئه جدید و سناریوی دیگری را مطرح کرده و ترور سفیر عربستان را به ایران نسبت داده است.

آمریکا برای فرار از بحران داخلی‌اش ایران را متهم می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و همگان به تقوای الهی در ارتباط با کسب روزی حلال گفت: انسان باید دقت داشته باشد که خداوند روزی آن را در حلال گذاشته است و او نباید با اعمال خود آن را با حرام آلوده کند.
امام جمعه شهرری در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشان عنوان کرد: سفرهای مقام معظم رهبری دارای دو جنبه شکلی و محتوایی است.
وی در ادامه افزود: حضور پرشور مردم در این سفرها نه سیاسی و نه عاطفی است، بلکه جنبه ولایی و مکتبی داشته و در حقیقت حمایت و بیعت مردم با ولی امر خودشان است.
حجت‌الاسلام شاهچراغی بیان کرد: از طرف دیگر در این سفرها مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های مهم و اساسی خویش مسئولان نظام و کشور را به حمایت بی‌دریغ از مردم فرامی‌خواند و همچنین مردم را صاحبان اصلی کشور عنوان و هر تصمیمی را منوط به رای و نظر مردم عنوان می‌کنند.
امام جمعه شهرری با اشاره به سخنرانی‌های متعدد رهبر معظم انقلاب در استان کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری در این سفر و در سخنان مهمی که داشتند از دست‌اندرکاران کشور خواستند مسیر و خط را گم نکنند و فرمودند «عشق و اعتقاد به مردم و ایستادن در کنار آنان سیره نبوی، امیر المومنین (ع) و حضرت امام راحل بود.»
وی با اشاره به دستاوردها و نکات مهم سفر رهبری به استان کرمانشاه تاکید کرد: مسئولان نظام و کشور باید توجه داشته باشند، این مردم بودند که طی 32 سال گذشته در برابر انواع نیرنگ‌ها و انحرافات و از همه مهم‌تر جریان فتنه ایستادند و از نظام و کشور و عقیده خود که اسلام ناب بود دست برنداشتند.
شاهچراغی خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید بدانند اگر درست حرکت کنند مردم پشت آنها هستند و اگر مسئولان خلاف اسلام و آرمان‌های نظام حرکت کنند مردم مقابل آنها می‌ایستند.
امام جمعه شهرری در ادامه با اشاره به فرمایشان رهبری در ارتباط با بیداری اسلامی مبنی بر اینکه «این مج بیداری که آغاز شده است دیری نمی‌گذرد که به اروپا و آمریکا کشیده می‌شود»، بیان داشت: امروز مردم بیش از یک‌هزار و 300 شهر آمریکا در تظاهرات هستند و در تظاهرات‌های خود خواستار اصلاح نظام دولت این کشور و دست برداشتن از جنگ‌افروزی و مداخلات در کشورهای دیگر از جمله عراق و افغانستان هستند.
وی ادامه داد: مردم در این تظاهرات‌ها این نکته را مطرح می‌کنند که تا چه زمانی باید تاوان ندانم‌کاری‌ها و کج‌روی‌های مسئولان را بدهیم.
شاهچراغی در ادامه توطئه جدید دولت آمریکا در انحراف اذهان عمومی مردم دنیا در محکومیت ایران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دولت آمریکا بارها جمهوری اسلامی ایران را تروریست خوانده بود که این حرف جدیدی نیست و این بار نیز برای فرار از این بحران‌هایی که در کشورش وجود دارد و تظاهرات‌های متعدد برای خنثی کردن آنها و جلب کردن نظر مردم خود به موضوع دیگر توطئه جدید و سناریوی دیگری را مطرح کرده و ترور سفیر عربستان را به ایران نسبت داده است.
خطیب جمعه شهرری در پایان گفت: برای ایران چه فایده‌ای دارد شخص سفیر عربستان در آمریکا که چندی پیش از سوی دولت آمریکا به عنوان دزد متهم شده بود را بخواهد ترور کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول