اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خلخال خبر داد:

دستگیری سارق 800 میلیون ریالی طلاجات مردم در خلخال

خبرگزاری فارس: فرمانده ‌انتظامی شهرستان خلخال گفت: سارق حرفه‌ای 800 میلیون ریالی طلاجات و اشیای منازل در خلخال به دام افتاد.

دستگیری سارق 800 میلیون ریالی طلاجات مردم در خلخال
حسین بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این دستگیری به دنبال گزارش‌های مردمی در مورد سرقت متعدد طلاجات و اشیای منازل به پلیس آگاهی انجام شده و ما نیز تلاش کردیم در یک عملیات اطلاعاتی سارق را دستگیر کنیم.
وی تصریح کرد:‌ سارق دستگیر شده به هشت فقره سرقت طلا و اشیای منازل اعتراف کرده است.
بهمنی خاطرنشان کرد: ارزش طلاهای سرقت شده توسط این سارق بیش از 80 میلیون تومان است که تحقیقات برای دستگیری همدستان او نیز ادامه دارد.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی خلخال بیان کرد: این سارق که سابقه حبس نیز دارد و به طور راه‌باز در حبس به سر می‌برد در روزهایی که آزاد بوده، اقدام به دزدی از منازل می‌کرده است.
وی اضافه کرد: از سارق دستگیر شده سابقه‌دار و حرفه‌ای مقداری وجه نقد نیز به دست آمده است.
این مسئول ادامه داد: تحقیقات در زمینه این سرقت و دستگیری عوامل دیگر ادامه دارد که امیدواریم پلیس در کوتاه‌ترین فاصله زمانی سارقان همدست را نیز دستگیر کند.
بهمنی در ادامه سخنان خود از اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز و آلوده شهرستان خلخال خبر داد.
وی گفت:‌ در راستای اجرای این طرح سه نفر از فروشندگان مواد مخدر در خلخال با یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک دستگیر شده و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
بهمنی افزود: دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان خلخال شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خلخال در پایان از تداوم اجرای این طرح برای مقابله با جرائم متعدد در جامعه خبر داد و تصریح کرد: بدون اغماض با افراد مجرم و سوء استفاده‌کننده در زمینه‌های مختلف اعم از تهیه و توزیع مواد مخدر، مشروبات الکلی، آلات قمار و بسیاری از جرائم دیگر برخورد قاطع و جدی می‌کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول