اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب سپاه قمر بنی‌هاشم (ع):

یادمان‌های شهدا محل عروج انسان‌های زمینی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: یادمان‌های شهدای دفاع مقدس محل عروج انسان‌های زمینی است.

یادمان‌های شهدا محل عروج انسان‌های زمینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام حمید محمدی در آیین اعزام روحانیون همراه کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی این استان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: بر اساس جدول زمان‌بندی به‌منظور انجام امور فرهنگی و پاسخ به سؤالات دانش‌آموزان به همراه هر کاروان تعدادی از روحانیون مجرب به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
وی افزود: روحانیون به‌عنوان افراد تاثیرگذار در مقابله با جنگ نرم دشمن می‌توانند با آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی نقش مؤثری در مقابله با این توطئه استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند. 
محمدی هدف از اعزام روحانیون به همراه کاروان‌های راهیان نور را تبلیغ ارزش‌های اخلاقی و اشاعه فرهنگ شهید و شهادت در بین دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: حضور جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و آشنایی آنها با ایثار و از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان در این دوران پر افتخار یکی از بهترین راه‌های مبارزه با جنگ نرم با دشمن است.
مسئول بسیج طلاب سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: روحانیت در این زمینه می‌تواند نقش تاثیرگذاری ایفا کند.
وی در ادامه یادمان‌های شهدای دفاع مقدس را محل عروج انسان‌های زمینی دانست و گفت: حضور در مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی یادآور خون‌های پاک فرزندان ایران اسلامی است که برای اعتلای آرمان‌های  ناب و اصیل اسلامی به زمین ریخته شد.
محمدی با بیان خاطراتی از دوران حماسه و ایثار در جمع دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان افزود: جوانان هم سن و سال شما دانش‌آموزان در شب‌های عملیات با زمزمه دعا، زیارت عاشورا و توسل به ائمه معصومین (ع) برای حضور در خطوط مقدم نبرد از همدیگر سبقت می‌گرفتند.
وی با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، ادامه داد: اگر روزی استکبار جهانی بخواهد در نبرد دیگری با ایران اسلامی خود را بیازماید جوانان مؤمن و مخلص این مرز و بوم با تأسی به شهدای گرانقدر و عظیم‌الشأن، درس تاریخی به آنان می‎دهند.
در چهارمین اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‎آموزی به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی هشت نفر از روحانیون استان به منظور انجام برنامه‌های فرهنگی به همراه دانش‌آموزان به این مناطق اعزام شدند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول