اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

هر 10 روز یک فیلم تلویزیونی در استان‌ها تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: یک فیلم تلویزیونی در صدا و سیمای استان‌ها تولید می‌شود.

هر 10 روز یک فیلم تلویزیونی در استان‌ها تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی محمد طهماسبی در جلسه شورای مدیران صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی و در یک اقدام جهادی، صدا و سیمای مراکز استان‌ها توانسته‌اند با همکاری سیما‌فیلم، هر 10 روز یک فیلم تلویزیونی مناسبتی تولید و برای پخش در اختیار شبکه‌های مختلف قرار دهند.
طهماسبی با اشاره به توانمندی‌های شبکه‌های استانی در تولید برنامه‌های پر مخاطب، گفت: توجه مراکز در تولیدات (ج) و (د) باید به کیفیت اثر باشد تا کمیت آن و تلاش شود در تمام تولیدات، اولویت، کیفیت آثار تولیدی باشد.
وی افزود: مراکز استان‌ها باید گزارش‌هایی را تولید کنند که مردم در زندگی خود حس کنند، در این صورت است که افزایش مخاطب برای شبکه فراهم می‌شود.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با تشکر از تلاش‌های کارکنان و مدیران صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در پوشش مناسب برنامه‌های ایام دهه کرامت از حرم مطهر امام رضا (ع)، صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی را مرکزی ویژه دانست.
حجت‌الاسلام محمد نهاوندی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی نیز در این نشست از افزایش چند برابری تولیدات رادیویی و  تلویزیونی مرکز در شش ماهه اخیر نسبت به سال گذشته خبر داد.
وی با اعلام تولید و پخش بیش از 322 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس، افزود: در ایام دهه کرامت نیز با بیش از 50 شبکه رادیویی و تلویزیونی ارتباط زنده برقرار شده که این مهم با تلاش شبانه‌روزی تمام همکاران مرکز خراسان رضوی محقق شده است.
در ادامه این نشست تنی چند از مدیران و معاونان صدا و سیمای خراسان رضوی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خویش پیرامون برخی نقاط قوت و ضعف برنامه‌سازی در رادیو و تلویزیون پرداختند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول