اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر بوشهر خبر داد:

اصلاح هندسی حادثه خیزترین نقطه شهر بوشهر

خبرگزاری فارس: شهردار بندر بوشهر از اصلاح هندسی حادثه خیزترین نقطه شهر خبر داد.

اصلاح هندسی حادثه خیزترین نقطه شهر بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فضل الله توسلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه خیزترین نقطه ترافیکی در بوشهر انتهای خیابان خلیج فارس – حدفاصل بیمارستان امیرالمومنین نیروی هوایی تا تقاطع دانشگاه خلیج فارس است.
وی افزود: با توجه به عرض زیاد این خیابان و عدم جداسازی دو مسیر رفت و برگشت، شاهد سرعت بالای برخی خودروها و احتمال تصادف آنها با عابرین پیاده هستیم که مطالعه اصلاح هندسی آن آغاز و به زودی اجرایی می‌شود.
توسلی تصریح کرد: همچنین با اتمام پروژه خیابان 20 متری دواس به عنوان کمربندی این محله که در آینده نزدیک از جنب بیمارستان امیرالمومنین به خیابان خلیج فارس متصل می‌شود، در کنار تسهیل آمد و شد، شاهد افزایش تردد خودروها در این تقاطع حادثه خیر هستیم که اصلاح هندسی آن ضروری می‌کند.
توسلی با اشاره به بی نظمی درگردش‌ها و استقرار پارک شغاب به عنوان بزرگ‌ترین بوستان شهر بوشهر در این بخش حادثه خیر، گفت: برای جداسازی مسیر رفت و برگشت این خیابان، ایجاد فضای سبز شهری و روشنایی در وسط آن در دستور کار است.
شهردار بوشهر ادامه داد: اصلاح قوس‌ها در تقاطع خیابان 20 متری دواس، ورودی بیمارستان امیرالمؤمنین و ورودی پارک شغاب نیز در برنامه شهرداری بندر بوشهر قرارگرفته است.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با انجام این عملیات اجرایی، تردد روان و ایمن عابران پیاده و خودروهای شهروندان در مسیر مذکور به سهولت انجام بپذیرد.
توسلی گفت: برای آماده سازی و آراستگی محوطه مدارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر اقدام به هرس درختان شماری از مدارس بوشهر کرد.
شهردار بوشهر افزود: از ابتدای تیرماه سازمان پارک‌ها و فضای سبز با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش اقدام به هرس و آراستن فضای سبز مدارس سطح شهر کرد. 
وی اظهار داشت: در این راستا پس از هرس و آراستن درختان 40 مدرسه سطح شهر، بالغ بر 50 تن ضایعات جمع آوری که در 150 سرویس بارگیری و به خارج از شهر منتقل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول