اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز تورنمنت چهار جانبه تهران رقم خورد؛

پیروزی کاله مازندران و شکست سایپا مقابل حریفان

خبرگزاری فارس: در نخستین روز تورنمنت چهار جانبه تهران، کاله مازندران بانک کشاورزی تهران را مغلوب کرد و در شگفتی این روز با شکست سایپا مقابل باریج اسانس تکمیل شد.

پیروزی کاله مازندران و شکست سایپا مقابل حریفان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تورنمنت چهار جانبه والیبال تهران شامگاه گذشته با هدف آمادگی هر چه بیشتر تیم‌ها در فصل جدید لیگ برتر و انجام دور پایانی تمرینات این چهار تیم برای انجام دیدارهای مقتدرانه برگزار شد.
در نخستین دیدار روز نخست این رقابت‌های تدارکاتی که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، از ساعت 16 بین تیم‌های باریج اسانس و سایپا برگزار شد که با شگفتی همراه بود و در پایان نماینده کاشان توانست با نتیجه بر سه بر یک این تیم البرزی را مغلوب کند.
در دیدار دوم نیز کاله مازندران با بازیکنان نامی و ملی‌پوشان والیبال کشورمان که رنگ و بویی خاص به این تیم داد در مقابل بانک کشاورزی تهران صف‌آرایی کرد که نماینده مازندران در نهایت توانست با نتیجه سه بر یک به برتری دست یابد.
به گفته قربانی مسئول کمیته روابط‌عمومی باشگاه کاله مازندران، این تیم آملی گیم‌های اول، سوم و چهارم را با امتیاز ( 25 بر 17 ) ، (25 بر 19) و (25 بر 17) از آن خود کرد و بانک کشاورزی تنها در گیم دوم با امتیاز (25 بر 23) طعم پیروزی را چشید.
عصر روز پنج شنبه دومین دیدار این تورنمنت که به صورت دوره‌ای پیگیری می‌شود با دیدار کاله مازندران مقابل باریج اسانس کاشان و رویارویی سایپای البرز برابر بانک کشاورزی تهران دنبال می‌شود.
همچنین در روز پایانی این تورنمنت حساس‌ترین دیدار این رقابت‌ها با تقابل کاله مازندران و سایپای البرز پیگیری می‌شود همچنین این دو تیم مطرح لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که دو سال گذشته نیز رقابت تنگاتنگی با هم داشتند و بارها و بارها شاهد جابجایی مکان‌های‌شان در جدول بازی‌های گذشته بودیم.
این دوره از مسابقات تدارکاتی برای آماده‌سازی فصل جدید لیگ برتر بین چهار تیم والیبالی کشورمان برگزار می‌شود و با دیدار شامگاه جمعه بانک کشاورزی و باریج اسانس کاشان به پایان می‌رسد.
به گزارش فارس، کاله تنها نماینده استان مازندران به طور متوالی در سه سال از برگزاری لیگ برتر والیبال کشورمان توانست حضور داشته باشد و دو سال گذشته نیز با نشان دادن لیاقت‌ها و ارزش‌های خود به عنوان پدیده این دوره از رقابت‌ها لقب گیرد و با توجه به حضور تیم‌های مطرح و باسابقه والیبال ایران با جایگاه سوم دست یابد.
فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان عصر 27 مهر ماه برگزار می‌شود که تنها نماینده مازندران در مقابل تراکتورسازی تبریز در استان آذربایجان شرقی صف‌آرایی می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول