اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کارخانه قند مغان:

کارخانه قند مغان 24 هزار تن شکر تولید می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کارخانه قند مغان گفت:‌ کارخانه قند مغان امسال بیش از 24 هزار تن شکر استحصال، تولید و روانه بازار می‌کند.

کارخانه قند مغان 24 هزار تن شکر تولید می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی طلوعی عصر چهارشنبه در مراسم آغازین فعالیت کارخانه قند مغان در پارس‌آباد اظهار داشت: ما در کنار تولید این میزان شکر 20 هزار تن شکر خام وارداتی را نیز قرار است وارد این کارخانه کنیم تا با تصفیه و بسته‌بندی بهداشتی برای تأمین نیاز کشور روانه بازار مصرف کنیم.
وی کارخانه قند مغان را یکی از کارخانه‌های با سابقه در کشور توصیف کرد و افزود: با در نظر گرفتن میزان صرفه‌جویی و افزایش بهره‌وری کارهای بزرگی در زمینه تعمیر قطعات این کارخانه انجام شده است.
طلوعی نقش کارخانه قند را در اشتغالزایی و بالندگی منطقه بسیار مؤثر و کارآمد توصیف کرد و ادامه داد: کارخانه قند مغان سالانه 300 میلیارد ریال برای استان و منطقه تولید ثروت می‌کند و از این جهت یکی از بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی و اشتغالزا است.
این مسئول تعداد اشتغال این کارخانه را شش هزار نفر اعلام کرد و گفت: به لحاظ میزان صرفه‌جویی و افزایش بهره‌وری پیش‌بینی می‌شود در صورت تحقق برنامه‌های تدوین شده و تأمین مواد اولیه بیش از 24 هزار تن شکر امسال تولید کنیم و برای مصرف تولید کرده و روانه بازار مصرف کنیم.
وی با قدردانی از کارگران و کارکنان این مجموعه عظیم تلاش و همت مضاعف را در تحقق اهداف سال جهاد اقتصادی در این مجموعه صنعتی و تولیدی را از ضروریات توصیف کرد و افزود: ما در سال جهاد اقتصادی و در مسیر تحقق برنامه‌های خود تلاش بی‌وقفه‌ای را داریم.
طلوعی تصریح کرد: کارخانه قند در مغان می‌تواند به یکی از بنگاه‌های اقتصادی منطقه تبدیل شود به شرط آن که امکان تولید با ظرفیت کامل وجود داشته باشد.
به گزارش فارس، در این مراسم مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان نیز از کارخانه قند کشت و صنعت مغان به عنوان بنگاه عظیم تولیدی و اقتصادی یاد کرد و سهم بزرگ آن را در رونق اقتصادی منطقه و کشور یادآور شد.
صمد مغانی با بیان این‌که در سال جهاد اقتصادی و با تاکید مقام معظم رهبری فعالیت‌ها و عملکردها باید توسعه پیدا کند، خاطر نشان کرد: در مجموعه فعالیت‌ها و عملکرد این شرکت به ویژه در روند تعمیرات و آماده‌سازی کارخانه قند تلاش‌های خوبی انجام شده است.
وی کاهش هزینه‌ها و رعایت الگوی مصرف به ویژه حامل‌های انرژی را در این مجموعه یادآور شد و اضافه کرد: روند عملیات تعمیر و نگهداری کارخانه قند مغان در مقایسه با سال‌های گذشته مطلوب و رضایت‌بخش است.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: اغلب مراحل تعمیر و آماده‌سازی به دست توانمند پرسنل کارخانه صورت گرفته و این مجموعه با کمترین وابستگی مشغول تولید است.
وی با قدردانی از تلاش‌ها و همکاری خوب کشاورزان چغندرکار منطقه و پیمانکاران در تأمین مواد مورد نیاز این کارخانه، پرداخت به موقع مطالبات چغندرکاران را از اولویت این کارخانه عنوان کرد.
کارخانه قند مغان با ظرفیت اسمی پنج هزار تن چغندر قند در روز یکی از دو کارخانه بزرگ تولید شکر در کشور است که شکر سفید ملاس و تفاله تولید می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول