اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کارخانه قند مغان خبر داد:

تولید 24 هزار تن شکر در کارخانه قند مغان

خبرگزاری فارس: مدیر کارخانه قند مغان گفت: با لحاظ میزان صرفه‌جویی و افزایش بهره‌وری، پیش‌بینی می‌شود در صورت تحقق برنامه‌های تدوین شده و تامین مواد اولیه، بیش از 24 هزار تن شکر در این کارخانه تولید شود.

تولید 24 هزار تن شکر در کارخانه قند مغان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی طلوعی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز سی‌امین دوره بهره‌برداری کارخانه قند کشت و صنعت مغان و در جمع مدیران و کارکنان مجتمع کشت و صنعت مغان با اشاره به گردش کار این کارخانه در سال جاری اظهار داشت: حدود 20 هزار تن شکر خام وارداتی قرار است در این کارخانه تصفیه و برای تامین نیاز کشور به شکر روانه بازار مصرف شود.
وی با ارائه گزارشی از روند تعمیرات کارخانه قند گفت: با در نظر گرفتن میزان صرفه‌جویی و افزایش بهره‌وری، کارهای بزرگی در زمینه تعمیر قطعات این کارخانه صورت گرفته است.
طلوعی به نقش این کارخانه در اشتغال‌زایی و رشد و بالندگی منطقه اشاره و افزود: گردش مالی کارخانه قند مغان سالانه 300 میلیارد ریال است و در طی فعالیت این واحد بزرگ صنعتی به طور غیر مستقیم برای نزدیک 6 هزار نفر شغل ایجاد می‌کند.
وی از کارکنان و کارگران کارخانه قند مغان خواست، با تلاش و همت مضاعف در راستای تحقق برنامه‌های این واحد صنعتی تلاش کنند.
رئیس هیئت مدیره کشت و صنعت مغان نیز در این مراسم اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، در مجموعه فعالیت‌ها و عملکرد این شرکت به خصوص در روند تعمیرات و آماده‌سازی کارخانه عظیم قند مغان بسیار موثر بوده است.
صمد مغانی به کاهش هزینه‌ها و رعایت الگوی مصرف به ویژه حامل‌های انرژی در این کارخانه اشاره کرد و ادامه داد: روند عملیات تعمیر و نگهداری کارخانه قند مغان در مقایسه با سال گذشته مطلوب و رضایت بخش بوده، به طوری که انجام تمام مراحل تعمیر و آماده‌سازی با دستان توانمند پرسنل کارخانه صورت گرفته است.
این مسئول با قدردانی از تلاش‌ و همکاری خوب کشاورزان چغندر کار منطقه و پیمانکاران در تامین چغندر مورد نیاز کارخانه، پرداخت به موقع مطالبات چغندرکاران را از اولویت‌های کاری کارخانه قند مغان عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کارخانه قند مغان در زمینی به مساحت 43هکتار احداث شده است و با ظرفیت اسمی 5 هزار تن چغندر قند در روز، یکی از دو کارخانه بزرگ تولید شکر در کشور است که شکر سفید ملاس و تفاله از محصولات این کارخانه است.
شرکت کشت و صنعت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس‌آباد با داشتن اراضی وسیع کشاورزی، 2 هزار و 600 هکتار باغات مدرن میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه‌های قند، لبنیات، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر، از شرکت‌های منحصر به فرد کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول