اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان خبر داد:

پرداخت حقوق کارمندان از طریق سایت کارمند ایران

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: به زودی پرداخت حقوق کارمندان تنها از طریق سایت کارمند ایران امکانپذیر می‌شود.

پرداخت حقوق کارمندان از طریق سایت کارمند ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، پرویز سالاری با اشاره به راه‌اندازی سایت کارمند ایران توسط معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی باید در این سامانه ثبت نام کنند زیرا به زودی حقوق و مزایای کارمندان دولت از طریق این سامانه پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت ثبت هر چه زودتر اطلاعات کارمندان اظهار داشت: تنها کارمندانی حقوق دریافت می‌کنند که تا پایان مهر ماه اطلاعاتشان در سایت کارمند ایران ثبت شده باشد.
این مسئول تاکید کرد: تمام مدیران در بحث ثبت اطلاعات دستگاه‌های ذی‌ربط و پرسنل خود را مطلع کنند و کارگزینی‌ها کار خود را به موقع انجام دهند تا حق فردی ضایع نشود.
سالاری ادامه داد: از دیگر مزایای ثبت نام کارکنان دولت در سامانه «کارمند ایران» این است که ما را در اجرای 10 برنامه تحول اداری استان یاری می‌کند.
وی دسترسی آسان به اطلاعات کارکنان و تجزیه تحلیل آنها بر همین اساس را از مهم‌ترین اهداف راه اندازی این طرح عنوان کرد و بیان داشت: یکی از طرح‌هایی که در راستای عدالت اجتماعی اجرا می‌شود همین طرح ساماندهی نیروهای انسانی است.
سالاری درادامه با اشاره به سند تفاهم اداری تاکید کرد: 24 مهر ماه آخرین مهلت ارسال اطلاعات کارمندان دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل اطلاعات است.
معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی  یکی از 10 برنامه تحول اداری است، افزود: حل مشکل نیروی انسانی نیازمند اطلاعات است و دستگاه‌های اجرایی باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول