اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

196 کارمند کلانشهرها در ایلام جذب شدند

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و امور انسانی استاندار ایلام گفت: طی چند سال اخیر در مجموع 196 کارمند از کلانشهرها به استان ایلام جذب شده است.

196 کارمند کلانشهرها در ایلام جذب شدند
علی‌اشرف منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در خصوص جذب کارمندان از کلانشهرها به استان‌هایی مانند ایلام تاکنون 196 کارمند از دستگاه‌های مختلف در استان ایلام جذب و به کارگیری شده‌اند. 
وی ادامه داد: مزایا و خدماتی که باید به این دسته از افراد تعلق گیرد مورد رسیدگی قرار گرفته و بخش عمده‌ای از این مزایا اختصاص یافته است.
این مسئول اضافه کرد: اکنون نیز استان ایلام آمادگی جذب کارمندان دستگاه‌های اجرایی کلانشهرها بوده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
منصوری تصریح کرد: معاونت پشتیبانی و امور انسانی استانداری ایلام برای ارتقاء وضعیت کارکنان ادارات دولتی استان ایلام برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است.
معاون پشتیبانی و امور انسانی استاندار ایلام متذکر شد: یکی از برنامه‌های تدوین و اجرا شده این دستگاه، اجرای برنامه‌های آموزشی است.
وی در پایان اذعان داشت: اجرای 19 هزار ساعت برنامه آموزشی بخشی از برنامه‌های اجرا شده معاونت پشتیبانی و امور انسانی استاندار ایلام است.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول