اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز در پاسخ به فارس:

کار در متروی شیراز سرعت ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: کار در متروی شیراز تعطیل نیست اما سرعت اجرا به خاطر تامین نشدن اعتبار کند است و اگر اعتبار بدهند سرعت انجام عملیات طرح دو برابر می‌شود.

کار در متروی شیراز سرعت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت که بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت در پاسخ به خبرنگار فارس اظهار داشت: تاکنون 550 میلیارد تومان در اجرای طرح متروی شیراز هزینه شده است و به 500 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم.
پاک‌فطرت ادامه داد: هم‌اکنون 11 کیلومتر از متروی شیراز، پایان یافته و آماده بهره‌برداری است که تنها مشکل ما نیز در تامین واگن است.
وی به مقایسه راه‌اندازی مترو در شیراز و مشهد اشاره کرد و افزود: تنها تفاوت متروی شیراز با مشهد در این است که بخش اعظمی از متروی شیراز زیر زمین اجرا می‌شود اما بخشی بسیاری از متروی مشهد در فضایی روباز انجام شده و این علاوه بر کاهش هزینه‌ها کار را نیز علمی‌تر کرده است.
شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به استاندارهای موجود در پارک‌های بازی این شهر برای کودکان اشاره کرد و بیان داشت: در شیراز پارک بازی کودکان که ویژه آنان باشد، نداریم.
پاک‌فطرت تصریح کرد: شهرداری شیراز نیز در این زمینه آماده حمایت از سرمایه‌گذاران برای ایجاد پارک ویژه کودکان است.
وی در مورد استانداردسازی تجهیزات در پارک‌ها و حوادث پیش آمده چند مدت پیش در پارک شادی شهر شیراز گفت: این پارک متعلق به شهرداری نیست و دو ارگان دولتی متولی آن هستند که آنان نیز اجاره داده و به ما نیز اجازه حتی نزدیک شدن به آن را نمی‌دهند.
شهردار شیراز اضافه کرد: در پارک‌های موجود که در شیراز فعال هستند بسیاری از این تجهیزات منطبق با استاندارد جهانی بوده و استانداردهای لازم نیز در آن رعایت شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول