اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری قم:

باید از آزمون احداث مترو سربلند بیرون بیاییم

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری قم گفت: پروژه مترو سند افتخار برای مسئولین امور شهری قم است و باید تلاش کنیم تا از این آزمون سربلند خارج شویم.

باید از آزمون احداث مترو سربلند بیرون بیاییم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،‌ سید ابوالفضل اسماعیلی در بازدید جمعی از مدیران شهرداری قم از روند اجرای پروژه متروی قم، بر حسن انجام دقیق مسئولیت در شهرداری اشاره و تصریح کرد: بار مسئولیت در قم بسیار سنگین بوده و نیازمند عزم جدی و پیگیری مسئولین است؛ امروز با حمایت‌های بی‌دریغ مسئولین کشور، فرصت خوبی برای شهرداری و مسئولین استان مهیا شده که باید از این فرصت بهره‌مند شویم.
وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه مترو در قم سند افتخار برای مسئولین امور شهری قم است و باید تلاش کنیم تا از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آتش زر ‌رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات شهرداری قم در اجرای سریع احداث مترو در قم گفت: در بخش عمران شهری فعالیت‌های زیادی انجام گرفته و کارهای زیادی نیز مانده که باید با همدلی و همفکری بین دستگاه‌های استان کارهای مانده را انجام دهیم و امروز فضا به گونه‌ای است که باید با سرعت بیشتر به توسعه شهر بپردازیم و انتظارات مردم را بر آورده کنیم.
وی تصریح کرد: شهر قم با توجه به وسعت و موقعیت خاص خود دارای ظرفیت‌های زیادی برای رشد و سرمایه‌گذاری است و باید زمینه حضور و مشارکت شهروندان در امور شهری را فراهم کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم بر لزوم افزایش درآمدهای شهرداری تاکید کرد و افزود: خوشبختانه پروژه‌های خوبی در سطح شهر قم در دست اقدام است که با اجرا و به بهره برداری رساندن این پروژه‌ها تحولات چشم گیری در شهر ایجاد و سیمای شهر قم تغییر می‌یابد.
این پروژه عظیم شهری به طول 8/14 کیلومتر و دارای 14 ایستگاه بوده که در مدت زمان 5 سال با اعتباری بالغ بر 8 هزار و 600 میلیارد ریال احداث می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول