اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم:

تحول در نظام آموزشی به تحول مهارت‌های معلمان نیازمند است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: تحول در نظام آموزشی به تحول در مهارت‌های شغلی معلمان و مدیران نیازمند است.

تحول در نظام آموزشی به تحول مهارت‌های معلمان نیازمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اکبر حیدری ‌ظهر امروز در همایش استانی طرح همگام با قرآن کریم ویژه مدیران مدارس راهنمایی استان قم که در کانون فرهنگی و هنری مریم برگزار شد، اظهار کرد: 62 مدرسه استان قم در سال گذشته مجری طرح همگام با قرآن بودند که بر اساس ارزیابی‌هایی که صورت می‌گیرد مجریان برتر این طرح تقدیر و تشکر می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: دستورالعمل این طرح اواخر سال گذشته به مدارس ابلاغ شده و انتظار داریم همکاران تلاش لازم را در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح داشته باشند.
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه مدیر مدرسه از نقش کلیدی و اساسی در اجرای برنامه‌ها در مدرسه برخوردار است، گفت: مدیران باید وقت لازم برای اجرای برنامه‌ها در مدارس را بگذارند تا برنامه‌ها به صورت کامل و منسجم اجرا شود.
وی با اشاره به اهمیت فضای آموزشی بیان کرد: محیط مدرسه یکی از فضاهایی است که تاثیر فراوانی در روحیه دانش‌آموزان و معلمان دارد.
حیدری به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: بازدید دانش‌آموزان از مراکز صنعتی و کارخانجات یکی از برنامه‌ها بوده تا دانش‌آموزان با این مراکز و کارخانجات هر چه بیشتر آشنا شوند.
وی خاطرنشان کرد: مدارس دو شیفته یکی دیگر از مشکلات و گرفتاری‌های موجود است و لازم است مدیران همکاری لازم را در زمینه کاهش مدارس دو نوبته برای پیشبرد اهداف آموزشی داشته باشند.
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر حضور معلمان و مدیران در کارگاه‌های آموزشی گفت: تحول در نظام آموزشی به تحول در مهارت‌های شغلی معلمان و مدیران نیازمند است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول