اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان چهارمین جشنواره کتاب سال رضوی تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس و نایب رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، مسئولان آستان قدس رضوی و فرهیختگان، نویسندگان و ناشران از برگزیدگان چهارمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی تقدیر به عمل آمد.

برگزیدگان چهارمین جشنواره کتاب سال رضوی تقدیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی وامور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها ومرکز اسناد آستان قدس رضوی، قائم‌مقام چهارمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی اظهار داشت: در چهارمین جشنواره انتخاب کتاب تعداد 288 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که ازمجموع آن تعداد16 اثر به زبان‌ها اردو، عربی، انگلیس، فرانسوی و ... از کشورهای خارجی ارسال شده است.
مهدی قیصری‌نیک خاطرنشان کرد: پس از داوری نهایی وبراساس رای هیئت داوران تعداد 17 کتاب برتر و برگزیده در محورهای مختلف جشنواره ، یک پایان‌نامه، دواثر شایسته چاپ و دو ناشر برتر و برگزیده انتخاب شد.
وی با بیان اینکه چهارمین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی با رویکرد بین‌المللی و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره، زندگی و ابعاد مختلف شخصیت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت رضا (ع) و شناسایی، تجلیل و حمایت از تولید کنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده آنها برگزار می‌شود.
وی افزود: با توجه به ایجاد بخش بین‌الملل و اطلاع رسانی گسترده دراین حوزه از استقبال ویژه‌ای برخوردار بوده و آثار ارزشمندی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول