اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

21 طرح فرهنگی از سوی اداره ارشاد آذربایجان‌شرقی ارائه شده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: 21طرح فرهنگی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ارائه شده که بخشی از این پروژه‌ها عمرانی است.

21 طرح فرهنگی از سوی اداره ارشاد آذربایجان‌شرقی ارائه شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی داننده ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی از برنامه‌ریزی فرهنگی در این اداره کل خبرداد.  
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: هفته فرهنگی در جمهوری آذربایجان همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب در باکو برگزار شد.
داننده یادآور شد: مسائل مذهبی، هویتی و علاقه‌مندی به زیارت امام رضا (ع) در میان جوانان این کشور مشاهده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران به صورت برجسته در این کشور مورد توجه مردم قرار دارد و از سویی دیگر نیز تبلیغات سنگین نیز علیه جمهوری اسلامی ایران در این کشور مشاهده می‌شود.
داننده همچنین با اشاره به نمایشگاه عکس رضوی اظهار کرد: در این نمایشگاه نزدیک به 3 هزار اثر ارسال شد که در این میان برخی آثار به صورت ابتکاری و ممتاز خود را نشان داد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در زمینه مسائل فرهنگی 21 پروژه ارائه شده که بخشی از این پروژه‌ها نیز عمرانی است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب اظهار کرد: نمایشگاه کتاب تبریز پس از نمایشگاه تهران دارای رتبه برتر بوده و امسال تلاش شد تا از تجربیات موفق نمایشگاه تهران استفاده شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول