اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد:

انهدام 92 باند قاچاق مواد مخدر طی سال جاری در اصفهان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون بیش از 92 باند قاچاق مواد مخدر در اصفهان منهدم شده است.

انهدام 92 باند قاچاق مواد مخدر طی سال جاری در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن همت‌نژاد امروز در همایش فرهنگ‌یاران ترافیک و همیاران پلیس اظهار داشت: امروزه تمام دستگاه‌های اجرایی موجود در سطح کشور در ایجاد امنیت تلاش می‌کنند و شهرداری، دستگاه قضا و آموزش و پرورش، وظیفه خود را در این زمینه به بهترین شکل انجام داده‌اند.
وی به افزایش مشارکت‌های مردم با نیرو‌های انتظامی اشاره کرد و افزود: در طول سال‌های گذشته همکاری و مشارکت مردم همیشه حاضر در صحنه ایران در راستای برقراری نظم و امنیت به میزان بسیاری افزایش یافته و دستیابی به جامعه آرمانی بدون همراهی مردم محقق نمی‌شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در اصفهان نیرو‌های پلیس به صورت مقتدرانه در صحنه‌های مختلف نقش خود را در چرخه امنیت ایفا کرده‌اند.
وی به اقدامات صورت گرفته در استان در راستای کنترل و کاهش ترافیک موجود در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط نیرو‌های انتظامی استان میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی طی پنج ماه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه آن در سال گذشته 17 درصد کاهش یافته است.
همت‌نژاد با اشاره به اینکه نیرو‌های انتظامی همواره پشتیبان و حامی جان و مال مردم هستند، تاکید کرد: کاهش جرائم و تخلفات موجود در سطح شهر‌ها تلاش‌ها و اقدامات پلیس را در صحنه‌های مختلف جامعه نشان می‌دهد.
وی به اقدامات نیرو‌های پلیس در راستای مبارزه با سودا‌گران اشاره کرد و بیان داشت: در سال جاری میزان دستگیری قانون‌شکنان موجود در استان توسط نیرو‌های انتظامی 26 درصد افزایش یافته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون بیش از 92 باند قاچاق مواد مخدر در اصفهان منهدم شده است و این موضوع اقتدار و تلاش‌های نیرو‌های انتظامی استان را نشان می‌دهد.
وی به نمونه شدن اصفهان در راستای ایجاد امنیت برای مردم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مجرمان موجود در سطح استان جایی برای پنهان شدن ندارند و با تلاش‌های این قشر از جامعه از هر 100 دستگاه خودروی سرقت شده در استان بیش از 93 دستگاه کشف شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول