اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و دارویی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین گفت: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی و صنایع وابسته، دارویی و گیاهان دارویی در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و دارویی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد جواد برجسته نژاد عصر امروز در نشست شورای بین بخشی روابط عمومی‌های مرتبط با حوزه سلامت اظهار داشت: هزینه‌های زیادی در راستای حفظ سلامت جامعه و به منظور پیشگیری از بیماری‌ها اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌های هر مجموعه یا سازمان به عنوان چشم و گوش این بخش‌ها محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد:‌ روابط عمومی در ارتقای کیفی و کمی سازمان‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان به توسعه هدفمند روابط عمومی‌های دستگاه‌ها به منظور کمک به تامین سلامتی مردم به عنوان هدف تشکیل شورای بین بخشی روابط عمومی‌های مرتبط با سلامت اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌های 28 سازمان و اداره در استان زنجان عضو این شورا هستند.
وی با اشاره به اینکه بودجه‌ یکی از ابزارهای کاری روابط عمومی محسوب می‌شود، ادامه داد: باید در زمینه حمایت از روابط عمومی‌های اقدامات خوبی انجام شود.
مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه بیشترین تاثیر را بر مردم می‌گذارد، تصریح کرد: نخستین نمایشگاه در جهان در کشور آلمان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه تاثیر نمایشگاه در اذهان در هر زمینه‌ای موثرتر از سایر شیوه‌های تبلیغی است، اضافه کرد: آشنایی عموم مردم با فناوری‌های جدید و کارکردهای آن از جمله نانو از طریق برگزاری نمایشگاه صورت می‌گیرد.
برجسته نژاد توجه به اهمیت سهم بخش‌های مختلف در امر سلامت جامعه را به عنوان اهداف تشکیل شورای بین بخشی روابط عمومی‌های مرتبط با سلامت دانست و ادامه داد: جلب همکاری‌های بین بخشی دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با سلامت جامعه در زمینه‌ اطلاع رسانی به مردم از دیگر اهداف این شورا محسوب می‌شود.
وی با اشاره به استقبالی که مردم از نمایشگاه‌ها دارند، ادامه داد: حضور سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای مختلف و تبادل اطلاعات بین این نهادها موجب پیشرفت و آشنایی آنها با عملکردهای سایر نهادها می‌شود.
مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین با بیان اینکه استان زنجان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در رده 21 کشوری قرار دارد، خاطر نشان کرد: در شاخص‌های مختلف استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها در رده‌های جلوتری قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده بود سه نمایشگاه دارویی و گیاهان دارویی، مواد آرایشی و ... در استان زنجان برگزار شود، خاطر نشان کرد: استان زنجان در حال حاضر بهترین و زیباترین سایت نمایشگاهی را در کشور دارد.
برجسته نژاد همجواری با هفت استان دیگر و نزدیکی نمایشگاه به سطح شهر را از امتیازات نمایشگاه کاسپین زنجان برشمرد و تصریح کرد: نمایشگاه کاسپین تنها نمایشگاهی محسوب می‌شود که بخش خصوصی در آن سرمایه‌گذاری می‌کند.
وی با اشاره به اینکه 12 میلیارد در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین سرمایه‌گذاری شده است، افزود: این نمایشگاه یکی از بهترین ‌نمایشگاه‌های کشور برای برپایی نمایشگاه‌های مختلف است.
وی در ادامه افزود: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی و صنایع وابسته، داروئیی و گیاهان دارویی از 23 تا 27 آبان سال جاری برگزار می‌شود.
مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین با اشاره به اینکه این نمایشگاه در مدت پنج روز در زنجان برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه در روز غدیر خم افتتاح می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه در توسعه استان زنجان موثر است، اضافه کرد: در حال حاضر دیدگاه مردم نسبت به خرید، انتخاب جنس و ... تغییر کرده است.
برجسته نژاد با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه موجب معرفی سازمان‌ها، محققین، آشنایی با سلایق مردم و معرفی آثار تولیدی و صنعتی می‌شود، ادامه داد: همزمان با نمایشگاه تجهیزات پزشکی، نمایشگاه دام و طیور و شیلات و مواد غذایی و صنایع تبدیلی نیز برپا می‌شود.
در ادامه این جلسه رئیس شورای بین بخشی روابط عمومی‌های مرتبط با سلامت استان زنجان در سخنانی اظهار داشت: این شورا به منظور تدوین سیاست‌های ارتباطی یکسان و هماهنگی بین روابط عمومی‌های مرتبط با سلامت در سطح کشور تشکیل شده است.
اسماعیل رحمانی خاطر نشان کرد: تهیه و تدوین تقویم برنامه‌های مشترک دستگاه‌ها به صورت سالیانه، بهره‌مندی از قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های مرتبط با امر سلامت جامعه، ارائه مصوبات شورا به شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی روابط عمومی از وظایف شورا محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تعیین و تصویب سهم مشارکت مالی هر یک از دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های مشترک و اطلاع رسانی به مخاطبان یکی از وظایف شورا است، تصریح کرد: تدوین و تصویب وظایف هر یک از اعضا دستگاه‌ها و سازمان‌ها در اجرای برنامه‌های مشترک اطلاع‌رسانی از دیگر وظایف شورا محسوب می‌شود.
رئیس شورای بین بخشی روابط عمومی‌های مرتبط با سلامت استان زنجان اضافه کرد: مدیران روابط عمومی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان تربیت بدنی، اداره کل شهرداری تهران، سازمان حفاظت از محیط زیست، راهنمایی و رانندگی، سازمان دامپزشکی، رئیس شورای سیاستگذاری سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، وزارت بازرگانی، صنایع معادن، راه و ترابری، آب و فاضلاب، رادیو سلامت، وزارت کشور، جمعیت هلال احمر، رفاه و تامین اجتماعی، روسای شورای مناطق، روسای ادارات روابط عمومی، موسسه استاندارد و وزارت کار و امور اجتماعی اعضای شورا محسوب می‌شوند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول