اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان قم عنوان کرد:

پست بانک قم مدعی قهرمانی لیگ برتر کبدی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان قم از آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی و آمادگی مردان کبدی قم برای قهرمانی در این رقابت‌ها خبر داد.

پست بانک قم مدعی قهرمانی لیگ برتر کبدی
عباس استواری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از موفقیت ارزنده‌ای که کبدی‌کاران تیم پست بانک قم در نخستین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور به دست آوردند، اکنون این تیم آماده است تا موفقیت خود را در این مرحله نیز تکرار کند.
وی با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری پیکارهای مرحله دوم لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور افزود: با اعلام فدراسیون کبدی کشورمان، شهر ساری میزبان مرحله برگشت لیگ برتر کبدی ساحلی است.
رئیس هیئت کبدی استان قم عنوان کرد: در واقع این مرحله، رقابت‌های دور برگشت نخستین دوره پیکارهای‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور است که از فردا به مدت دو روز به میزبانی مازندران در سواحل شهر ساری برگزار می‌شود. 
وی در ادامه با اشاره به تعداد تیم‌های حاضر در نخستین دوره پیکارهای لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور اضافه کرد: در این رقابت‌ها هشت تیم در دو گروه به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان دو مرحله رفت و برگشت تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله بعد راه می‌یابند.
استواری با اشاره به تیم‌های حاضر در گروه نخست خاطرنشان کرد: تیم‌های شهدای جزینک، رودهن تهران، قائمشهر و دولت آباد اصفهان در گروه نخست پیکارهای امسال لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند.
رئیس هیئت کبدی استان قم با اشاره به حضور تیم کبدی پست بانک قم در گروه دوم این مسابقات بیان کرد: تیم‌های تختی تهران، هیئت کبدی سیستان و بلوچستان، پست بانک قم و آجر ماشینی یزد در گروه دوم برای صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقه می‌دهند.
استواری در ادامه به نتایج به دست آمده در مرحله رفت نخستین دوره لیگ برتر کبدی ساحلی کشور نیز اشاره و عنوان کرد: در مرحله رفت این رقابت‌ها که در تهران برگزار شد، تیم شهدای جزینک سیستان و بلوچستان در گروه نخست صدرنشین شد و در گروه دوم نیز کبدی کاران شایسته تیم پست بانک قم در صدر جدول رده‌بندی جای گرفتند.
رئیس هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: چهار تیم برتر مجموع دو مرحله رفت و برگشت، به مرحله نهایی لیگ برتر کبدی صعود می‌کنند و دیدارهای خود را به صورت رفت و برگشت برای مشخص شدن قهرمان کبدی ساحلی کشور برگزار خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: استان قم که در سال‌های اخیر تیم‌های بسیار خوبی در لیگ و مسابقات کبدی قهرمانی کشور داشته است، در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر توانمندی خود در کبدی ساحلی را نیز به خوبی نشان داده و این مهم بیانگر توانمندی کبدی قم است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول