اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

برگزاری مسابقات کبدی در تبریز نشان از اعتماد فدراسیون جهانی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری مسابقه این دوره کبدی در تبریز نشان از اعتماد فدراسیون جهانی، آسیایی کبدی و فدراسیون کبدی ایران به ورزش آذربایجان‌شرقی در برگزاری شایسته این دوره از رقابت‌هاست.

برگزاری مسابقات کبدی در تبریز نشان از اعتماد فدراسیون جهانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، آیین اختتامیه نخستین دوره رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی مردان آسیا در تالار فتح خیبر تبریز با حضور پرویز آژیده معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی، سوک بیرسفیک بادال سروزیر ایالت پنجاب هند، ماهی پالانخست وزیر ایالت کلمبو سریلانکا، جی‌اس کهلوت رئیس فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی، محمد سرور دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا و سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان در ابتدای این مراسم با تقدیر از حمایت‌های همیشگی استاندار آذربایجان‌شرقی و معاونان ایشان در برگزاری رقابت‌های ورزشی در استان گفت: دکتر بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی همواره حامی و پشتوانه قوی و محکمی برای ورزش آذربایجان‌شرقی بوده و حمایت‌های ایشان افتخاراتی را رقم زده که از آن جمله میزبانی نخستین دوره رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی آسیا در تبریز است.
وی افزود: سرکل کبدی در هندوستان و پنجاب هند اصلی‌ترین رشته ورزشی این کشور بوده و برگزاری این دوره از رقابت‌ها در تبریز نشان از اعتماد فدراسیون جهانی، آسیایی کبدی و فدراسیون کبدی ایران به ورزش آذربایجان‌شرقی در برگزاری شایسته این دوره از رقابت‌هاست.
در ادامه محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی کشور میزبانی تبریز و آذربایجان‌شرقی را بسیار عالی دانست و گفت: برگزاری مسابقات کبدی در سطح آسیا که با شایستگی تمام در همه زمینه‌ها از جمله هتل، تغذیه و محل برگزاری رقابت‌ها همراه بوده، نشانه توانمندی آذربایجان‌شرقی در اجرای برنامه‌های ورزشی است و باید از مسئولان ورزش این استان که امکانات خوبی در جریان رقابت‌های آسیایی سرکل کبدی مهیا کردند، تقدیر کرد.
پرویز آژیده معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی در این آیین ضمن ابراز خرسندی از برگزاری شایسته رقابت‌‌های سرکل کبدی قهرمانی آسیا در تبریز و حضور پرقدرت تیم ایران و کسب مقام سومی رقابت‌ها همچنین حضور مقامات هند و سریلانکا در تبریز تصریح کرد: ظرفیت‌های آذربایجان‌شرقی در ابعاد مختلف صنعتی، اقتصادی، بازرگانی، کشاورزی و ورزشی بالاست و آماده تبیین و گسترش همکاری‌ها با ایالت پنجاب هند و کلمبو سریلانکا هستیم.
وی، آذربایجان‌شرقی را یکی از استان‌های توانمند ایران در حوزه‌های مختلف معرفی کرد و با اشاره به اشتراکات تاریخی و فرهنگی ایران با هند و سریلانکا گفت: امید می‌رود این دیدار زمینه گسترش همکاری‌های متقابل باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، سوابق ضد استعماری و ضد استبدادی هند و سریلانکا را یادآور شد و افزود: این کارنامه درخشان می‌تواند پشتوانه خوبی برای تسریع در ارتقای مناسبات دو جانبه باشد.
آژیده همچنین با بیان اینکه ایران طی سال‌های گذشته جهش بزرگی در حوزه علم و فناوری داشته که موفقیت‌های هسته‌ای نماد این دستاوردهاست، اظهار داشت: جنبش عدم تعهد در موضوع هسته‌ای ایران همواره مواضع اصولی را اتخاذ کرده که قابل تقدیر است.
در ادامه به تیم‌ها و نفرات برتر مدال، کاپ و هدایایی از سوی ستاد برگزاری رقابت‌ها اهدا شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول