اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزارت راه و شهرسازی:

احداث و تکمیل کنارگذر محمودآباد نیاز به تامین اعتبار دارد

خبرگزاری فارس مدیرکل دفتر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی گفت: تسریع در احداث کنارگذر محمود آباد نیاز به تامین اعتبار دارد.

احداث و تکمیل کنارگذر محمودآباد نیاز به تامین اعتبار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در پی درج خبری از معاون عمرانی استاندار مازندران مبنی بر «تسریع در احداث ساخت کمربندی محمود آباد»، مدیرکل دفتر روابط عمومی  وزارت راه و شهرسازی در واکنش به اظهارات معاون عمرانی مازندران در نامه‌ای به خبرگزاری فارس، اظهار داشت: براساس اعلام اداره کل راه و ترابری مازندران، پروژه احداث کنارگذر محمودآباد به طول 12.56 کیلومتر و عرض 75.60 متر به صورت چهار بانده با احداث 77 دستگاه آبرو و یک دستگاه پل با دهانه 15 متر و هفت تقاطع غیرهمسطح در دست احداث است.
سید قاسم بی‌نیاز تصریح کرد: تاکنون نقشه‌های ارزیابی کل مسیر تهیه و آزادسازی 4.7 کیلومتر انجام شد و برای آزادسازی قسمت شرقی به طول 1.8 کیلومتر در صورت تامین اعتبار اقدام می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در ادامه خاطرنشان کرد: 20 دستگاه آب‌رو در دست ساخت، 17 دستگاه تکمیل و سه دستگاه دیگر نیز در حال تکمیل است.
در انتهای نامه ارسال شده به فارس آمده است: در صورت تامین اعتبار خسارت مالکان و آزادسازی زمین‌ها در احداث کنارگذر سرعت داده می‌شود.
خبرگزاری فارس بر اساس رسم امانت‌داری و اختصاص فرصت پاسخگویی به مسئولان درباره خواسته مردم پس از درج خبر از قول معاون عمرانی استاندار مازندران اقدام به درج نامه وزارت راه و شهرسازی نیز کرده است. 
سید‌عیسی هاشمی معاون عمرانی استاندار مازندران در گفتگویی پایان نیافتن پروژه کمربندی کنارگذر محمودآباد را اجحاف در حق مردم این شهر دانسته و گفته بود: ساخت دو کمربندی محمودآباد تسریع شود. 
وی تاکید کرده بود: یک کمربندی با کارکرد شهری که مسئولیت اجرا و راه‌اندازی آن بر عهده شهرداری است اما کمربندی ذکر شده که 35 متری است به دلیل کمبود اعتبار تاکنون محقق نشده و دومین کمربندی محمودآباد را وزارت راه و شهرسازی کنونی متعهد شد تا بر اساس ضوابط و مشخصه‌های خود در فاصله سه کیلومتری کمربندی اول احداث کند اما با توجه به آخرین جلسه برگزار شده با معاون وزیر راه و ترابری سابق مقرر شد کمربندی نیمه کاره اول را با اعتبار سه میلیاردی وزارت متبوع به اتمام برساند به این شرط که تا 10 سال آینده درخواست برای کمربندی جدید نباشد.
وی همچنین گفته بود: با توجه به ظرفیت کم شهرداری برای اتمام کار کمربندی عنوان شده امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان و مساعدت وزارت راه و شهرسازی این پروژه مهم و ارزشمند هرچه زودتر به پایان برسد تا دغدغه‌های مردم محمودآباد کاسته شود و اگر بخواهیم این کمربندی را دائمی بدانیم و وزارت مذکور از تعهدات خود نسبت به احداث کمربندی دوم صرف نظر کند در حق مردم این شهر اجحاف شده است.
انتهای پیام/و2۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول