اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان:

هنرمندان تئاتر مطالعه بیشتری داشته باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هنرمندان تئاتر باید در این عرصه با مطالعه بیشتر وارد شوند تا به موفقیت‏های بهتری دست یابند.

هنرمندان تئاتر مطالعه بیشتری داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، امیرعلی عموزاده ظهر امروز در آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان که با حضور هنرمندان در تالار منوچهری دامغانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه متن نمایش، ضعیف عمل می‏شود و باید نگاه هنرمندانه به این مقوله داشته باشیم.
وی تصریح کرد: هنرمندان تئاتر باید در این عرصه با مطالعه بیشتر به این بخش توجه کنند تا به موفقیت‏های بهتری دست یابند.
عموزاده به نقش هنر در زندگی انسان پرداخت و افزود: هستی یک نمایش است و هر کسی در این نمایش بد بازی کند اخراج می‏شود و زندگی نیز یک هنر است که باید بازیگران خوبی در این عرصه باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: اگر تلاش‏ها آگاهانه باشد، می‏توانیم در راستای حق قدم برداریم که این‏گونه تلاش‏ها خود یک کار هنری است.
عموزاده گفت: تمام تلاش بر این است که از هنر تئاتر و نمایش در استان سمنان حمایت شود تا این هنر بتواند بهتر و در تمام عرصه‏ها به خوبی بدرخشد.
رئیس شورای اسلامی شهر دامغان نیز در این مراسم اظهار داشت: هنر تئاتر و نمایش از جایگاه والایی برخوردار است و باید بکوشیم این هنر بس عظیم روز به روز تقویت شود.
رضا زارع‏زاده افزود: علمای متقدم ما به مسئله هنر و موسیقی اهمیت ویژه‏ای می‏دادند.
وی یادآور شد: باید بکوشیم هنر تئاتر، نمایش و موسیقی به فراموشی سپرده نشود.
رئیس شورای اسلامی شهر دامغان خاطرنشان کرد: یک بعد انسان عشق به زیبایی و هنر است که باید کوشید این هنر در سرلوحه زندگانی قرار گیرد و تقویت شود.
وی گفت: باید تلاش کنیم که هنر در نظام تعلیم و تربیت بیشتر دیده شود و این حلقه در نظام تعلیم و تربیت نباید به فراموشی سپرده شود.
برای برگزاری بیست و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان، 21 اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شد که 17 اثر مورد بازبینی قرار گرفت و هفت اثر به این جشنواره راه پیدا کرد.
در این جشنواره همچنین 100 نفر هنرمند تئاتر از پنج شهرستان استان سمنان از 16 مهر ماه حضور داشتند.
همچنین در اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان از 21 نفر شامل نویسنده، کارگردان، بازیگر و ... با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول