اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود برخورداری از ظرفیت بالا؛

تئاتر اصفهان در کشور مهجور مانده است

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان ظرفیت بالایی برای کارهای نمایشی دارد اما، به دلایل مختلف تئاتر آن تاکنون در کشور مهجور مانده است.

تئاتر اصفهان در کشور مهجور مانده است
احسان جانمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اصفهان ظرفیت بالایی برای کارهای نمایشی دارد اما، به دلایل مختلف تئاتر آن تاکنون در کشور مهجور مانده است، اظهار داشت: از جمله دلایل این امر عدم پرداخت مناسب رسانه‌ها به این امر است.
وی افزود: از دلایل دیگر می‌توان به کمبود هنرمندان متخصص رسانه در گروه‌های تئاتری و عدم برنامه‌ریزی و سازماندهی صحیح تئاتر در چارچوب اداره گروه‌ها اشاره کرد.
مسئول آموزش انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان با بیان اینکه تئاتر اصفهان در کشور نمره متوسطی می‌گیرد، تصریح کرد: می‌توان گفت تئاتر اصفهان نسبت به ظرفیت بالقوه آن ضعیف بوده و نیاز به حمایت ویژه رسانه‌ها و حمایت مسئولان دارد.
این کارگردان تئاتر ادامه داد: همچنین برای پیشرفت تئاتر اصفهان نیاز به متخصص ویژه مخاطب شناسی و علوم رسانه در بین هنرمندان تئاتر و اصحاب رسانه است.
وی با اشاره به اینکه انجمن هنرهای نمایشی استان یکی از متولیان تئاتر اصفهان است، تاکید کرد: این انجمن از پشتوانه مناسبی از لحاظ مالی و معنوی برخوردار نبوده  و هیچ ارگان خاصی از آن حمایت نمی‌کند.
جانمی با انتقاد از ارگان‌های حمایت‌کننده تئاتر در اصفهان گفت: سازمان‌های مربوطه حمایت لازم را از تئاتر انجام نمی‌دهند و تاکنون نیز در این زمینه بازخواست نشده‌اند.
وی در پایان تاکید کرد: اگر طرح سازمان تئاتری که در تهران پیگیری شده به نتیجه برسد می‌تواند از تئاتر شهرستان‌ها نیز حمایت ویژه به عمل آورد.
به گزارش فارس، علاقه‌مندان تئاتر اکنون می‌توانند خبرهای مربوط به نمایش‌های اصفهان را از سایت ایران تئاتر و یا Ehsanjanami.blogfa.com دریافت و یا با انجمن هنرهای نمایش استان اصفهان در تماس باشند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول