اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

برگزاری یادواره شهدا حداقل کار برای شهید است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: یادواره شهدا حداقل کاری است که می‌توان برای شهدا کرد چرا که حق بزرگی بر گردن ما دارند.

برگزاری یادواره شهدا حداقل کار برای شهید است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از متولیان و دبیران یادواره‌های شهدای آذربایجان‌شرقی بر گرامیداشت معنوی شاهد در استان تجلیل کرد.
وی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا تنها متعلق به شهدا نیست، بیان کرد: بیشتر از شهدا ما خودمان نیازمند برگزاری یادواره شهدا هستیم چرا که شهدا نیازی به این یادواره‌ها نداشته و ما نیازمند این تجلیل‌ها و تغذیه معنوی هستیم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبری در زمینه گرامیداشت شهدا تاکید کرد: مقام معظم رهبری تاکیدات خاصی در زمینه گرامیداشت شهدا دارند و این فرمایشات باید نصب‌العین ما باشد.
فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: شهدا نقشی کلیدی در حفظ اسلام و کشور شیعی ایران داشته‌اند و به جایگاهی رفیع رسیده‌اند.
وی با اشاره به ضرورت توجه به معنی نام شهادت گفت: هر فرد کشته شده‌ای را نمی‌توان شهید نامید و کسی که تحت ولای ولایت در دفاع از اسلام کشته شده، شهیدی والامقام شمرده می‌شود.
پورجمشیدیان در ادامه با بیان اینکه بقای انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست، تصریح کرد: نقش شهدا موجب حفظ انقلاب شده و شهدا ادامه راه امام را در تثبیت انقلاب طی کردند.
وی تاکید کرد: اگر شهدا نبودند و نقش‌آفرینی نمی‌کردند، استکبار جهانی به کرات این کشور را مورد حمله قرار می‌داد.
این مسئول گفت: گرامیداشت شهدا و برگزاری مراسم یادبود حداقل کاری است که می‌توانیم برای شهدا انجام دهیم.
پورجمشیدیان اظهار کرد: در 200 سال اخیر حدود 900 هزار کیلومتر از خاک کشور جدا شده که خوشبختانه در دفاع مقدس با همت شهدا یک وجب از خاک کشور جدا نشد.
فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره  تجلیل از فعالان عرصه گرامیداشت شاهد در استان بیان کرد: این حرکت به صورت ابتکاری در استان آغاز شده و حرکتی ارزشمند محسوب می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول