اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گزارش عملکرد هیئت پزشکی ورزشی قم مطرح شد:

برگزاری دوره آموزشی مدیریت استرس برای ورزشکاران

خبرگزاری فارس: هیئت پزشکی ورزشی استان قم نسبت به برگزاری دوره آموزشی مدیریت استرس برای ورزشکاران قمی اقدام می‌کند.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت استرس برای ورزشکاران
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جلسه ارائه گزارش عملکرد هیئت پزشکی ورزشی استان قم امروز با حضور رئیس، نایب رئیس، دبیر و مسئولان کمیته‌های مختلف در دفتر این هیئت واقع در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و طی آن محبوبه قدمی مسئول کمیته روانشناسی این هیئت از برگزاری دوره آموزشی مدیریت استرس برای ورزشکاران بخش بانوان با همکاری کمیته آموزش هیئت پزشکی ورزشی قم خبر داد.
همچنین در این جلسه مسئولان کمیته‌های مختلف هیئت پزشکی ورزشی استان قم، گزارشی از عملکرد شش ماه این هیئت در سال جاری ارائه کردند، ضمن اینکه مقایسه‌ای از عملکرد کمیته‌های این هیئت در سال‌های 89  و 90 نیز صورت گرفت.
بر اساس این گزارش، در این جلسه مژگان داودپور مسئول کمیته خدمات درمانی اظهار کرد: با توجه به راهکارهای موجود در اوایل سال و جلسه با بخش‌های توابع و حوزه علمیه و سایر ارگان‌ها و نیز ایجاد پایگاه‌های بیمه در سطح شهر، با افزایش 3000 بیمه در 6 ماه اول سال رو‌به‌رو بودیم.
همچنین مسعود اویسی، مسئول کمیته درمان، گزارشی از تسهیلات برای ورزشکاران در خصوص استفاده از فیزیوتراپی، خدمات بیمارستانی ارائه کرد.
در بخش کمیته پوشش مسابقات آقایان با سرپرستی حیدر داودی و بانوان با سرپرستی زهرا شیربیانی نیز گزارش‌هایی ارائه شد که حاکی از افزایش 200 ساعت پوشش مسابقات نسبت به 6 ماهه اول سال 89 داشت.
این در حالی است که در گروه بازرسی با مسئولیت حیدر داودی و فرزانه جولایان با انسجام و اعزام بازرسین برای بازرسی از اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گام‌های موثری برداشته شده بود.
ارائه عملکرد و بولتن گزارشی این فعالیت‌ها به فدراسیون برای بار چهارم در سال 90 صورت گرفت، ضمن اینکه بازرسان این هیئت فعالیت خود را از اول مهر بار دیگر آغاز کرده‌اند.
محسن شهیدی مسئول کمیته آموزش و پژوهش نیز در گزارش خود از مهم‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات کمیته آموزش، گفت: در مکاتبه این کمیته با فدراسیون پزشکی ورزشی مقرر شد در مهر و آبان ماه جاری سه دوره آموزشی در سطح استان برگزار شود.
گزارش کمیته مالی نیز توسط حامد عباسی ارائه شد و در ادامه جلسه ارائه گزارش عملکرد سایر واحد‌های هیئت پزشکی ورزشی استان قم نیز در حضور دکتر محمد گلفشان رئیس این هیئت صورت گرفت.
در پایان جلسه دکتر گلفشان از تمام عوامل این هیئت به سبب تلاش‌های شبانه‌روزی در خدمت به جامعه ورزش استان قم تقدیر کرد و از همکاران خود در این هیئت خواست تا با عزمی راسخ در نیمه دوم سال حوزه فعالیت‌های خود را به شکلی بهتر توسعه دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول