اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین:

قزوین میزبان رقابت‌های بسکتبال قهرمانی کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین گفت: قزوین به عنوان میزبان گروه نخست مرحله سوم مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان بانوان کشور شناخته شد.

قزوین میزبان رقابت‌های بسکتبال قهرمانی کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: در گروه نخست این مسابقات، تیم بسکتبال نوجوانان بانوان قزوین پذیرای تیم‌های مازندران، آذربایجان غربی و تهران است.
وی ادامه داد: این رقابت‌ها به مدت دو روز از 22 تا 24 مهر ماه به صورت دوره‌ای در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین اضافه کرد: تیم قزوین در صورت راهیابی به مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی بسکتبال نوجوانان کشور باید به مصاف تیم‌های برتر گروه دوم متشکل از آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه و توابع تهران و گروه سوم که خراسان رضوی، فارس، یزد و گلستان در آن حضور دارند، برود.
وی در ادامه با اشاره به درخشش دو و میدانی کار قزوینی در مسابقات نابینایان کشور افزود:
در جریان برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی نابینایان کشور در مشهد مقدس، اسماعیل امینی ورزشکار شایسته قزوینی موفق شد به یک مدال طلا و یک برنز دست یابد.
محمودی عنوان کرد: در این مسابقات، امینی موفق شد در کلاس B رشته 400 متر به مدال طلا دست یابد و در رشته 200 متر مدال برنز را از آن خود کند؛ مربیگری تیم استان در این مسابقات را اکبر شالباف مربی سرشناس دو و میدانی استان و از پیشکسوتان این رشته عهده‌دار بود.
وی در ادامه با اشاره به حضور فوتبالیست ناشنوای قزوینی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی ناشنوایان اظهار کرد: مظاهر شیرزاد به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران برای حضور در مسابقات جهانی ناشنوایان در کشور سوئد فراخوانده شد و شیرزاد به همراه سایر ملی‌پوشان سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان را در سالن فوتسال مجموعه ورزشی آزادی تهران دنبال خواهد کرد.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین اعلام کرد: شیرزاد به همراه 15 ملی‌پوش دیگر خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی ناشنوایان جهان که اواخر آبان ماه امسال در سوئد برگزار می‌شود، آماده می‌کند.
وی عنوان کرد: شیرزاد سابقه حضور در تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان را در کارنامه خود دارد و به عنوان یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی کشورمان محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول