اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم:

دبیرخانه دائمی جشنواره راه روشن به مشهد واگذار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره راه روشن به مشهد واگذار شد.

دبیرخانه دائمی جشنواره راه روشن به مشهد واگذار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید یوسفی ظهر امروز در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر مشهد که در تالار شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: طرح برگزاری جشنواره راه روشن برای نخستین بار در کشور از استان خراسان رضوی به قوه قضائیه داده شد که با توجه به اینکه تاکنون جشنواره به صورت مستقل از سوی قوه قضائیه اجرا نشده است، ‌این طرح با استقبال روبه رو شد.
رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به اینکه تاکنون جشنواره‌های برگزار شده در حوزه قوه قضائیه از سوی سایر دستگاه‌ها اجرا میشد،‌ خاطرنشان کرد: با پیگیریهای انجام شده،‌ جشنواره راه روشن در آبان ماه سال جاری نه تنها در مشهد بلکه در سایر شهرستان‌های کشور نیز برگزار میشود.
وی در رابطه با استقبال از این جشنواره گفت: پس از اعلام فراخوان جشنواره تاکنون آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم اظهار داشت:‌ در زمینه فیلم 150 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، همچنین در حوزه نمایشنامه 77 اثر،‌ اخلاق و حوزه اجتماعی 20 اثر،‌ پوستر 240 قطعه و خاطره نویسی قضات 12 مورد به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
یوسفی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در حوزه مشارکت تمام دستگاه‌‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم در سطح جامعه اظهارداشت: در این راستا و به منظور اجرایی شدن این امر در قوه قضائیه، ‌معاونت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی ایجاد شد که در خراسان رضوی نیز این معاونت شکل گرفت.
وی در بیان نقش شورای هماهنگی و پیشگیری از وقوع جرم و دبیرخانه هماهنگی پیشگیری از وقوع جرم گفت:‌ آموزش و تحقیقات نظری،‌ فرهنگ اجتماعی و مذهبی،‌ مسائل امنیتی انتظامی، ‌رسانه و مطبوعات از جمله کارکردهای این دبیرخانه است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول