اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خبر داد:

تولید بیش از 90 هزار تن محصول ارگانیک در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری بیش از 90 هزار تن محصول سالم تولید و گواهی سالم به آنها اعطا شود.

تولید بیش از 90 هزار تن محصول ارگانیک در سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، کوروش صادقی با بیان اینکه هرمزگان در تولید محصولات خارج از فصل نقش مهمی دارد، اظهار داشت: تمرکز بر تولید محصول سالم و ارگانیک یکی از اولویت‌های مهم این بخش است.
وی افزود: این امر با استفاده از خدمات شرکت‌ها، و خدمات مشاوره‌ای فنی و مهندسی عملیاتی می‌شود.
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری بیش از 90 هزار تن محصول سالم تولید و گواهی سالم به آنها اعطا شود.
به گفته صادقی، سال گذشته 750 هکتار از مزارع استان تحت پوشش این سیستم قرار گرفت و امسال نیز مقرر شده است سطحی معادل 5 هزار و 200 هکتار تحت پوشش قرار گیرد.
وی در خصوص ضرورت تولید محصول سالم در عرصه کشاورزی بیان کرد: تولید محصول سالم و طبیعی مقوله‌ای است که به آن توجه ویژه ای شده و تولید بهداشتی و رعایت اصول سلامت با تولید محصول سالم میسر می‌شود.
صادقی افزود: تولید محصول سالم به این معنا است که از تمام امکانات و فناوری‌ها در تولید آن استفاده شود به‌طوریکه میزان باقیمانده سموم نباتی روی محصول کمتر از حد استاندارد باشد.
انتهای پیام/ح30    
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول