اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد:

ترویج فرهنگ شیعی برای جلوگیری از جرم

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: برای جلوگیری از جرم فرهنگ اسلامی و شیعی باید در جامعه ترویج شود.

ترویج فرهنگ شیعی برای جلوگیری از جرم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان شهرستان بوشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کرده‌اند، خاطر نشان کرد: تمام توسعه و پیشرفت‌ها در بستر امنیت و عدالت شکل می‌گیرد.
وی با بیان اینکه تامین امنیت وظیفه همگانی است، تصریح کرد: دستگاه قضائی ایران از برترین‌ دستگاه‌های قضایی دنیاست و این امر به دلیل حضور علما و بزرگانی است که در این نهاد مهم مسئولیت دارند.
استاندار بوشهر گفت: قضات بسترساز و عدالت گستر هستند و با تلاش خود در عرصه عدالت گستری زمینه جامعه‌ای سالم و امن را فراهم می‌کنند.
جهانبخش افزود: گسترش جلوگیری از جرم باید در ایران نهادینه شود چراکه در شان مردم ایران نیست که پرونده‌های قضایی آن از چین و هند بیشتر باشد.
وی تصریح کرد: برای جلوگیری از جرم فرهنگ اسلامی و شیعی باید در جامعه ترویج شود.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به اقتدار دستگاه قضا وابسته است، افزود: دستگاه قضا پناه بی‌پناهان و مرجع و مراد تظلم‌خواهی برای کسانی است که دستشان از رسیدن به حق خود کوتاه است.مسئولیت قضات در پیشگاه خدا سنگین است.
وی از خدمات دستگاه قضا در استان بوشهر قدردانی کرد و گفت: امید است با همدلی و تعامل با دستگاه قضا زمینه برای توسعه و پیشرفت استان فراهم شود.
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تعامل دستگاه قضا و مجریه در استان بوشهر مطلوب است و این امر در سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان بوشهر نیز مشاهده می‌کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول