اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیربهداشت و درمان آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) خبر داد:

استفاده از فناوری‌های به روز در امور بهداشتی حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس: مدیر بهداشت و درمان آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) از استفاده از فناوری نانو تکنولوژی در امور بهداشتی و درمانی این حرم در آینده نزدیک خبر داد.

استفاده از فناوری‌های به روز در امور بهداشتی حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، علی اصغر جلیلی اظهار کرد: فعالیت‌های مرکز بهداشت و درمان حرم مطهر با سه رویکرد انجام خدمات درمانی، پیشگیری و مراقبت‌های بهداشتی و انجام خدمات فوریت‌های پزشکی صورت می‌گیرد.
وی افزود: خدمات درمانی بیشتر به افرادی که برای مشاوره و همشهریانی که به درمانگاه حرم مطهر مراجعه می‌کنند ارائه می‌شود.
مدیربهداشت و درمان آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ادامه داد: بخش پیشگیری و مراقبت‌های بهداشتی نیز در سطح کلی و عمومی اعم از افراد و بخش‌های مختلف آستانه مقدسه از جمله رواق‌ها، شبستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی، پشت بام‌ها، ضریح، حیاط آستانه مقدسه و ... صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه فوریت‌های پزشکی توسط اورژانس استان قم انجام می‌شود ابراز داشت: امیدواریم با تهیه امکانات لازم و جذب نیروی متخصص، خدمات فوریتی و اورژانس توسط عوامل آستانه مقدسه انجام شود.
جلیلی با اشاره به بهره‌گیری از خادمان افتخاری متخصص خاطرنشان کرد: استفاده از فناوری نانو تکنولوژی نیز برای رسیدن به اهداف بهداشتی و درمانی در دستور کار مرکز بهداشت و درمان حرم مطهر قرار دارد.
وی با بیان اینکه تعداد زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است، یادآور شد: استفاده از به‌روزترین ترکیبات برای ضد عفونی کردن ضریح مطهر از جمله فعالیت‌های این مرکز در راستای حفظ سلامت زائرین گرامی است.
انتهای پیام؛/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول