اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع)‌؛

بزرگ‌ترین پروژه منطقه شمالغرب کشور کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع)، مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین زنجان به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه منطقه شمالغرب کشور کلنگ‌زنی شد.

بزرگ‌ترین پروژه منطقه شمالغرب کشور کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شامگاه یکشنبه همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع)، مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین زنجان به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه منطقه شمالغرب کشور کلنگ‌زنی شد.
مدیر اجرایی مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین زنجان با 277 هزار متر مربع زیربنا در زنجان احداث می‌شود.
حمید خان‌محمدی با بیان اینکه پروانه احداث این پروژه از طریق شهرداری زنجان اخذ شده است، افزود: زمین این پروژه در مزایده از طریق مسکن و شهرسازی خریداری شده و در زنجان ساخته می‌شود.
وی ادامه داد: این پروژه در سه فاز با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان در طی 9سال به بهره‌برداری رسیده و به همشهریان تقدیم می‌شود.
مدیر اجرایی مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین زنجان تصریح کرد: فاز نخست این پروژه امروز کلنگ‌زنی شده و پس از تجهیز کارگاه در ماه‌های آینده در اسفندماه سال جاری فعالیت‌های احداث آن آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه در طی سه سال آینده شامل برج شماره یک افتتاح می‌شود، افزود: این پروژه شامل ساختمان‌های اداری، تجاری، هتل، آمفی‌تئاتر و پارک آبی است.
خان محمدی یادآور شد: فاز نخست این پروژه به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در زنجان کلنگ‌زنی شده و در هر سه سال 100 هزار متر مربع از این مجموعه احداث می‌شود.
وی با بیان اینکه این پروژه بزرگ‌ترین پروژه منطقه شمالغرب کشور است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت‌های مسئولان این پروژه در موعد مقرر به پایان برسد.
همچنین سرمایه‌گذار مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین زنجان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان از ظرفیت‌های مطلوب سرمایه‌گذاری برخوردار است که ضروری است سرمایه‌گذاران در استان حضور داشته و در راستای توسعه زنجان گام‌های مطلوبی بردارند.
محمود وثوق استان زنجان را از استان‌های توسعه یافته کشور عنوان کرد و افزود: حمایت‌های مسئولان از سرمایه‌گذاران موجب توسعه استان در بخش‌های مختلف شده است.
وی گفت: زنجان زادگاه من است و علاقه‌مندم در استانی که از آرزوهای پدرم خدمت به این استان بود سرمایه‌گذاری کرده و در راستای توسعه آن گام بردارم.
سرمایه‌گذار مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین را از بزرگ‌ترین پروژه‌های شمالغرب کشور دانست و افزود: در کمترین استانی چنین پروژه‌ای اجرا شده است.
گفتنی است؛ مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین زنجان در 104 هزار مترمربع واحد تجاری و 70 هزار مترمربع خدماتی و اداری احداث می‌شود.
مساحت هتل و مجموعه فرهنگی و ورزشی و تفریحی این مجموعه 52 هزار مترمربع و مساحت پارکینگ آن 51 هزار مترمربع است.
ظرفیت پارکینگ روباز و مسقف این مجموعه به ترتیب 200 و یک‌هزار و 700 دستگاه خودرو است.
فضای بازی کودکان این مجموعه یک‌هزار و 500 مترمربع و دریاچه مصنوعی آن در 2 هزار و 300 مترمربع احداث می‌شود.
فضای سبز و دسترسی مجتمع نگین 10 هزار و 676 مترمربع و کانال و جرائم آن 4 هزار و 324 مترمربع است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول