اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب سعدآباد خبر داد:

هزینه 10.5 میلیارد ریال برای مخزن ذخیره آب سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب سعدآباد از هزینه 10.5 میلیارد ریال برای مخزن ذخیره آب سعدآباد خبر داد.

هزینه 10.5 میلیارد ریال برای مخزن ذخیره آب سعدآباد
اسماعیل فلسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شهر سعدآباد دارای 2400 مشترک آب است و روزانه 2500 متر مکعب به شبکه آبرسانی این شهر تزریق می‌شود و اداره آب و فاضلاب سعدآباد با همه توان برای تامین آب آشامیدنی و سایر مصارف مردم تلاش می‌کند.
وی با اشاره به ساخت و تکمیل مخزن آب سعدآباد از هزینه 10.5 میلیارد ریال برای مخزن ذخیره آب سعدآباد خبر داد و افزود: عملیات ساخت این مخزن 5 هزار متر مکعبی از سال 87 آغاز شده و هم‌اکنون مردم از این مخزن برخوردار هستند.
این مسئول اضافه کرد : برای ساخت این مخزن 10 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده است که با وارد مدار شدن آن ضمن اینکه ذخیره آب مورد نیاز را در ساعات اوج مصرف تامین می‌کند جوابگوی نیاز مشترکین در مواقع اضطراری تا 3 روز نیز است.
فلسفی با بیان اینکه عملیات فیزیکی ساخت این مخزن 18 ماه بطول انجامید گفت: این مخزن شامل ساختمان کلرزنی، تجهیزات کلرزنی، ساختمان پمپاژ و تاسیسات مکانیکی است.
وی ادامه داد: تامین و ذخیره آب مورد نیاز در ساعات اوج مصرف،  تامین آب مورد نیاز در مواقع اضطراری، تامین آب بهداشتی و تجهیزات به روز کلرزنی و تنظیم فشار شبکه توزیع شهر از جمله اهداف احداث این مخزن ذخیره آب است.
رئیس اداره آب و فاضلاب سعدآباد یادآور شد: در اجرای ساخت مخزن ذخیره آب سعدآباد 6400 متر مکعب عملیات خاکی و 1470 متر عملیات بتنی اجراء شده است.
فلسفی افزود: این مجموعه به لحاظ مجهز بودن به سامانه هوشمند کنترل فشار خودکار و سامانه تامین برق اضطراری و سیستم گند زدائی و کلرزنی منحصر به فرد است و یکی از پیشرفته‌ترین تاسیسات آبرسانی استان بوشهر محسوب می‌شود.
وی اذعان داشت: برای بهبود وضعیت آبرسانی به مردم سعدآباد از همه توان و ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم و از مردم نیز انتظار داریم همکاری لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم خدمات بهینه را ارائه کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول