اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری:

95 کیلومتر شبکه برق‎رسانی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در شش ماهه نخست امسال افزون بر 95 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در این استان ایجاد شد.

95 کیلومتر شبکه برق‎رسانی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمت‌الله حمامیان بعدازظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های برق‌رسانی این استان، اظهار داشت: ایجاد و احداث این شبکه‌ها افزون بر 15 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.
وی افزود: سرویس‌دهی مناسب به مشترکان، افزایش کیفیت توان و ولتاژ تحویلی به مشترکان و رضایت‌مندی آن‌ها، افزایش بهره‌وری شبکه‌های توزیع و متعادل کردن بار شبکه‌ها از مهم‌ترین اهداف اجرای شبکه‌های برق‌رسانی فشار متوسط و ضعیف در این استان است.
حمامیان اضافه کرد: این شبکه‌های برق‌رسانی در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کوهرنگ، کیار و مناطق تابع احداث شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارماحل و بختیاری خاطرنشان کرد: با احداث این شبکه‌ها رفع ضعف ولتاژ شبکه، پایداری خطوط برق‌رسانی، تامین برق صنایع، چاه‌های کشاورزی، کاهش خاموشی‌ها و نیز اصلاح و بهینه‌سازی شبکه را خواهیم داشت.
حمامیان با بیان اینکه استفاده از شبکه‌های هوایی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است، گفت: شبکه‌های زمینی بیشتر در محدوده شهرها مورد استفاده قرار می‌گیرد و مسائل محیطی و در نظر گرفتن زیبایی شهرها مسئله عمده در انتخاب این نوع شبکه‌ها است.
وی اضافه کرد: عدم آسیب‌پذیری در مقابل سرقت شبکه‌ها و حوادث ناشی از شرایط جوی، سهولت در خدمات پس از فروش و سرویس‌دهی بهتر به مشترکان، زیباسازی و مبلمان شهری و پایداری شبکه از جمله مزایای تبدیل شبکه‌های هوایی به زمینی است.
حمامیان خاطرنشان کرد: با فراهم شدن امکانات لازم می‌توان برای تبدیل شبکه‌های هوایی به زمینی گام‌های موثری برداشت.
وی در ادامه انرژی برق را از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه و پیشرفت هر استانی برشمرد و گفت: انرژی برق از مهم‌ترین زیرساخت‌های لازم در راستای رشد و توسعه هر جامعه است، چرا که پیشرفت و توسعه صنعتی معلول انرژی برق است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری روند رو به رشدی در بخش صنعت داشته و در حال تبدیل شدن به یک قطب صنعتی در کشور است، شرکت توزیع نیروی برق این استان در راستای تامین برق مورد نیاز این بخش تلاش زیادی کرده و زمینه را برای صنعتی شدن این استان فراهم کرده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول