اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه باقرالعلوم خبر داد:

برگزاری همایش بین‌المللی امام باقر(ع)‌

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه باقرالعلوم از برگزاری دوره دوم و سوم همایش امام باقر(ع) با رویکرد بین‌المللی خبر داد.

برگزاری همایش بین‌المللی امام باقر(ع)‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام شمس‌الله مریجی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه باقرالعلوم که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: فعالیت‌های بزرگی انجام شده اما اگر بتوانیم این فعالیت‌ها را حفظ و در تداوم آنها تلاش کنیم اقدام بزرگی انجام داده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در نزد شهیدان در راستای ادای مسئولیت شرمنده نباشیم چراکه آنها همه وجود و جسم و جان خود را دادند به نحویی که برادرم در وصیت‌نامه خود نوشته بود «خدایا کاسه سرم را به تو سپردم تا در قیامت نزد رسول‌الله شرمنده نباشم».
رئیس دانشگاه باقرالعلوم با اشاره به اهداف فعالیت‌های خود در سمت رئیس دانشگاه باقرالعلوم گفت: با تلاش دست‌اندرکاران نهال این دانشگاه به درختی تنومند تبدیل شد و نام امام باقر و امام رضا در مراکز آن استفاده شد.
وی با بیان اینکه این نخستین مرکز و موسسه‌‌ای است که با نام این دو امام شکل گرفته است، اظهار کرد: تاسیس دانشگاه و مراکز آموزشی مشکل بوده اما تثبیت و نگهداری این نهادها سخت‌تر است.
مریجی عنوان کرد: دانشگاه‌ در بسیاری از عرصه‌ها نقاط مثبت خود را نشان داده و بدون تردید نقاط ضعفی در زمینه گروه‌های اجتماعی وجود دارد که باید ترمیم شود.
وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه گفت: نخستین گام در این زمینه برپایی همایش روشنفکری حوزه بود و از مطالبات اساسی محسوب می‌شد که محقق شد.
رئیس دانشگاه باقرالعلوم خاطرنشان کرد: همایش امام باقر(ع) نخستین بار از سوی دانشگاه باقرالعلوم در کشور برگزار شد و اکنون در فازهای دوم و سوم به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.
انتهای پیام؛/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول