اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت می‌گیرد؛

عضویت دانشگاه باقرالعلوم(ع) در اتحادیه دانشگاه‌های آسیا

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) از پیگیری عضویت این دانشگاه در اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه در سال جاری خبر داد.

عضویت دانشگاه باقرالعلوم(ع) در اتحادیه دانشگاه‌های آسیا
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین خسرو تقدسی‌نیا در تشریح برنامه‌های دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل این دانشگاه اظهار داشت: این دفتر به منظور حمایت از دانشجویان و استادان و گسترش روابط علمی با سایر دانشگاه‌های داخل و خارج تاسیس شده‌ که تاکنون موفقیت‌های چشمگیری نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
وی برخی از اهداف دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی را مدنظر قرار داد و افزود: فراهم‌سازی فرصت‌های همکاری، ایجاد و گسترش ارتباط علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با دانشگاه‌ها و موسسات معتبر خارج از کشور از جمله اهداف مهم این دفتر است.
مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه استقبال اساتید و دانشجویان و مشارکت در برقراری ارتباط‌های بین‌المللی ضامن موفقیت دفتر بین‌الملل و بهره‌برداری بهینه از فرصت‌های فراهم آمده خواهد بود، گفت: همکاری‌های علمی با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی در چارچوب سیاست‌گذاری‌ها می‌تواند زمینه‌ساز رشد روز افزون کیفی و کمی فعالیت در این عرصه شده و در ابعاد گسترده‌تر روند رشد آموزش دانشگاه را تسریع کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از برنامه‌های این دفتر عنوان داشت: بررسی و انعکاس کنفرانس‌های علمی و بین‌المللی به اساتید و دانشجویان برای حضور فعال و ارائه مقالات علمی، انجام امور مربوط به عضویت دانشگاه باقرالعلوم(ع) در اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه از جمله برنامه‌هایی است که در سال تحصیلی 91-90 پیگیری خواهد شد.
تقدسی‌نیا ادامه داد: دعوت از استادان خارجی و اعزام اساتید دانشگاه برای تدریس، بازدید و انعقاد قرارداد و تفاهمنامه با برخی از دانشگاه‌هایی که زمینه همکاری با آنها فراهم شده از جمله دیگر برنامه‌های سال جاری است.
وی همچنین با اشاره به بازدید سالیانه مقامات علمی و دیپلماتیک خارجی از دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: در همین راستا دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل دانشگاه در حال برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم برای دعوت و بازدید این افراد است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول