اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بناب خبر داد:

کشف 13 هزار دستگاه ماهواره در بناب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف 13 هزار دستگاه ماهواره‌ای طی شش ماهه امسال خبر داد.

کشف 13 هزار دستگاه ماهواره در بناب
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، عیسی هاتفی صبح امروز در نشست اعضای ستاد اقامه نماز شهرستان بناب با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از کسب رتبه برتر استانی در زمینه کشفیات توسط نیروی انتظامی بناب در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: در همین راستا، امسال نیز رتبه اول استان را در مبارزه با قاچاق کالا کسب کرده‌ایم.
وی افزود: در سایه تلاش‌ها و زحمات نیروهای خـدوم و دلسـوز نیروی انتظامی بناب، خوشبختانه در طول چهار سال گذشته هیچگونه جـرائم خشن و مسلحانه در این شهرستان مشاهده نشده است.
هاتفی همچنین از کشف بیش از 13 هزار دستگاه ماهواره طی شش ماهه گذشته در بناب خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنان خود، تلاش برای اطلاع رسانـی و آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم و خانواده‌هارا از تبعات مخرب و زیان بار تهاجم فرهنگی بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: دشمن برای شکار و انحراف جوانان ایران سرمایه‌های هنگفتی هزینه می‌کند و در این زمینه فقط نیروی انتظامی مسئولیت ندارد؛ بلکه همه مسئولان نهادها و ارگان‌ها باید بسیج شده و با نیروی انتظامی همکاری نزدیک داشته باشند.
فرمانده انتظامی بناب به قرارگرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیت کالای قاچاق اشاره کرد و از کشف و ضبط بیش از 60 هزار بطری انواع مشروبات الکلی طی یک سال گذشته در این شهرستان خبر داد و با بیان این که اکثریت قاچاقچیان غیربومـی هستند؛ اظهارداشت: خوشبختانه بناب برای قاچاقچیان و اشرار ناامن شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول