اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان زنجان خبر داد:

انتخاب کشتی گیر زنجانی به‌عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به شرکت تیم کشتی زنجان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: کشتی‌گیر زنجانی فنی‌ترین کشتی‌گیر این مسابقات انتخاب شد.

انتخاب کشتی گیر زنجانی به‌عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر کشور
عباس محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: محمد نادری کشتی‌گیر زنجانی وزن 66 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشور مدال طلا کسب کرده است.
وی با اشاره به انتخاب محمد نادری به‌عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر از طرف کمیته مسابقات قهرمانی کشور افزود: او ستاره مسابقات قهرمانی کشور معرفی شد.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان با بیان اینکه میثم حیدری در مسابقات قهرمانی کشور مقام هشتم را کسب کرده است، تصریح کرد: وحید درامی‌مقدم کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم نیز در این مسابقات مقام پنجم را کسب کرد.
وی با اشاره به اینکه تیم کشتی استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مقام ششم شده است، گفت: تیم زنجان بالاتر از اغلب تیم‌های صاحب کشتی کشور قرار گرفته است.
محمدی با ابراز رضایت از عملکرد اغلب کشتی‌گیران تیم استان زنجان خاطرنشان کرد: فقط کشتی‌گیران دو وزن 60 و 84 کیلوگرم عملکرد خوبی نداشتند.
وی با اشاره به اینکه یک کشتی‌گیر از تیم کشتی استان زنجان پس از 16 سال موفق به کسب مدال طلا شده است تاکید کرد: آخرین مدال طلای تیم کشتی زنجان در سال 74 توسط بهرام چهران کسب شده بود.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به حضور تیم‌های توابع تهران، کیش، تیم (ب) خراسان رضوی و 31 تیم از استان‌های مختلف گفت: مسابقات کشتی قهرمانی کشور با حضور 34 تیم در مشهد برگزار شد.
وی، بهرام چهران و علی مهری را دو مربی تیم استان زنجان در مسابقات کشتی قهرمانی کشور معرفی کرد و گفت: محمدرضا قلم چی نیز در این مسابقات سرپرستی تیم کشتی زنجان را بر عهده داشت.
محمدی با اشاره به اینکه رسول احدی به‌عنوان مشاور فرهنگی تیم کشتی زنجان را در مسابقات قهرمانی کشور همراهی می‌کرد، از او و سایر مسئولان تیم تقدیر کرد.
وی زمان برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور را 14 و 15 مهرماه سال جاری در خراسان رضوی اعلام کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول