اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری به قم؛

مسابقه "دل‌نوشته‌ای به مقام معظم رهبری" برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهر قم مسابقه خاطره نویسی و دل‌نوشته به مقام معظم رهبری با عنوان حریم دوست برگزار می‌شود.

مسابقه "دل‌نوشته‌ای به مقام معظم رهبری" برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به شهر قم در سال گذشته اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری مسابقه خاطره نویسی و دل نوشته به مقام معظم رهبری را برگزار می‌کند.
سلمان رمضانی افزود: عموم علاقمندان برای شرکت در این مسابقه که با عنوان حریم دوست برگزار می‌شود، تا تاریخ 27 مهر سال جاری فرصت دارند تا خاطرات و دل‌نوشته‌های خود را به نشانی اینترنتی www.mehrehozeh.ir ارسال کنند.
وی ادامه داد: به 10 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوائز نفیسی از طرف اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اهدا می‌شود.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت سایت مهر حوزه که سال گذشته به همت دفتر تبلیغات اسلامی و در آستانه سفر مقام معظم رهبری به شهر قم راه‌اندازی شد، گفت: این سایت شامل بخش‌های مختلفی همچون زندگی‌نامه، خاطرات رهبری، شعرا و رهبری، رهبری از منظر دیگران، ویژه‌نامه بیستمین سالگرد رهبری، کاوش در بیانات رهبری، تحول مثبت استقلال حوزه، رابطه حوزه و نظام، هنر و حوزه، صدور انقلاب، توجه به علوم عقلی، علوم انسانی رایج، نظام رفتاری و اخلاقی حوزه است.
رمضانی اضافه کرد: کلام خورشید، کتب، پیام‌ها، گزیده دروس مقام معظم رهبری، کتاب‌شناسی، معرفی نرم‌افزار، رهبری و تحول حوزه، سخنرانی‌های مرتبط، تحلیل مفهومی، تحول در حوزه، بررسی پرونده تحول حوزه، تاریخچه تحول در حوزه، دیدگاه‌ نخبگان در مورد تحول‌ در حوزه، کتاب تحول و بالندگی حوزه، پیوند حوزه و رهبری، رهبری از دیدگاه مراجع، رهبری از دیدگاه نخبگان حوزه و یا مبلغان، دیدار با خبرگان رهبری، دیدار با مسئولان دفتر تبلیغات از دیگر بخش‌های این سایت است.
وی بیان داشت: اندیشه ولایت فقیه، مبانی ولایت فقیه، دیدگاه علما و مراجع، مقالات مرتبط، کتب مرتبط، نواها و نماها، تصاویر شخصی رهبری، رهبری و حوزه در کنار تصاویر استقبال مردم قم و گزیده فیلم و صوت از دیگر بخش‌هایی است که در سایت مهر حوزه به چشم می‌خورد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول