اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

رهبری با الهام از سیره سیاسی امام رضا (ع) استکبار را غافلگیر کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: رهبر معظم انقلاب با الهام از سیره سیاسی امام رضا (ع) استکبار را غافلگیر کرد.

رهبری با الهام از سیره سیاسی امام رضا (ع) استکبار را غافلگیر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد آیت‌الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در حرم رضوی اظهار داشت: باید از این اخلاص مداری‌هایی که در خدمتگزاری ولی نعمتمان صورت می‌گیرد تشکر کنیم.
امام جمعه مشهد اظهار داشت:‌ در نظام اسلامی اگر بنا بود تبار روحانیت برای خودش یک نماد مدیریتی را به عنوان تجربه مدیریت اسلامی یک روحانی نشان بدهد.
وبی اظهار داشت: مدیریت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی مدیریت کم‌نظیر و بی‌نظیری از مدیریت اسلامی روحانیت است که در تمام حوزه‌های علمیه قابل نشان دادن است.
وی تاکید کرد: کسی که گذشته و امروز آستان قدس و خدمات انجام شده آن را با هم مقایسه کند می‌بیند که آیت‌الله واعظ طبسی خدمات بسیار خوب و صادقانه‌ای انجام داده است. 
وی ادامه داد: ترویج خوش‌گذرانی‌های روزانه و شبانه و پارتی‌ها موجب می‌شود که جوانان خود تسلیم شیطان شوند اما این یک جریان ساده نیست بلکه در پشت آن طرح‌‌ریزی‌های مفصلی وجود دارد.
امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه دشمنان برای رسانه‌های عمومی هزینه‌های بسیاری را صرف می‌کنند تا فرهنگ خود را  به سایر فرهنگ‌ها تحمیل کنند.
وی افزود: دشمنان ترویج بی‌بند و باری، تفرقه افکنی و دین ستیزی را از طریق اینترنت و ماهواره و سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی برای تحمیل فرهنگ خود دنبال می‌کنند. 
امام جمعه مشهد با بیان اینکه بی‌بی‌سی و صدای آمریکا ابزارهای سیستم‌های امنیتی آمریکا هستند.
وی یادآور شد: این رسانه‌ها در ظاهر نشان نمی‌دهند که با جمهوری اسلامی سر ستیز دارند در حالی که بزرگترین خطر آنها این است که ریشه‌ها را هدف قرار داده‌اند.
علم‌الهدی اظهار داشت:‌ رهبری در تعبیر خودشان این عنوان ولی‌نعمت را در سه بعد تقسیم کردند و فرمودند امام هشتم (ع) ولی نعمت مادی ، معنوی و فکری ما هستند ولی نعمت مادی معلوم است در این کشور هر چه داریم از برکت امام رضا (ع) است.
علم‌الهدی اظهار داشت: ‌ولی‌نعمت معنوی ما امام رضا (ع) هستند در اقصی نقاط این کشور هر کسی در ارتباط خودش با خدا خلل احساس می‌کند به مشهد سفر کرده و در عتبه مقدس آن امام ارتباطش را با خدا تصحیح می‌کند.
وی درباره مسائل داخلی و فساد بانکی اخیر گفت: در این پرونده دستگاه قضایی بنا بر تکلیف ذاتی وارد میدان شده است و قصد دارد تمام ابعاد را روشن و متخلفان را مجازات کنند، اینها مایه آرامش و اطمینان مردم به مسئولان قضایی است.
علم‌الهدی تاکید کرد: مردم منتظر اقدامات عملی دستگاه قضایی هستند و رئیس قوه قضائیه هم تاکید کردند که هیچ خط قرمزی برای برخورد با مفاسد نمی‌شناسند و این بسیار خوب است.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول