اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال سپاهان:

سپاهان به خاطر شرایط ملی ضرر می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: تیم هندبال سپاهان تنها باشگاهی است که بابت تیم ملی ضرر می‌کند اما به خاطر شرایط ملی ناچار به تحمل هستیم.

سپاهان به خاطر شرایط ملی ضرر می‌کند
مهدی اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: 9 بازیکن ملی‌پوش سپاهان در اردوی تیم ملی حضور دارند و سرمربی مصری تیم ما نمی‌تواند برنامه‌های تاکتیکی خود را در تیم پیگیری کند.
وی افزود: بازیکنان حاضر در اردوی سپاهان پس از بازگشت از این اردو در تمرینات تیم حضور یافتند اما سه بازیکن اصلی تیم ما مصدوم شده بودند و نمی‌توانستند تمرین کنند.
اخوان با اشاره به حضور ملی‌پوشان سپاهان در اردوی سبزوار بیان داشت: بازیکنان ملی‌پوش برای مسابقات آسیایی در اختیار تیم ملی هستند و چهار روز پیش از برگزاری مسابقات به اردوی تیم سپاهان ملحق می‌شوند و فرصت هماهنگی با سایر بازیکنان را نخواهند داشت.
سرپرست تیم هندبال سپاهان ادامه داد: باشگاه برای نتیجه گرفتن در مسابقات آسیایی اقدام به جذب سرمربی خارجی کرده است اما با این وضعیت هیچ کاری از دست مربی برنمی‌آید.
وی با بیان اینکه تمرینات تیم در حال پیگیری است، تصریح کرد: در غیاب بازیکنان ملی‌پوش سایر بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر مربی پیگیری می‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول