اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما:

روزانه بیش از 2 هزار دقیقه برنامه در صدا و سیما تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما گفت: روزانه بیش از 2 هزار دقیقه برنامه در این سازمان تولید می‌شود.

روزانه بیش از 2 هزار دقیقه برنامه در صدا و سیما تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین گودرزی صبح امروز در نخستین کارگاه آموزشی جنگ نرم و رسانه از سلسله نشست‌های یک جرعه رسانه مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان در محل ساختمان صبای صدا و سیمای این مرکز اظهار داشت: حجم کار در این سازمان بسیار بالا بوده و همین امر حضور کارشناسان و تولید کنندگان آثار ارزشی و محتوایی را می‌طلبد.
وی با بیان این که وظیفه مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما نیز ارائه کارهای پژوهشی برای تولید این چنین برنامه‌هایی است، افزود: از زمان تاسیس این مرکز تاکنون کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.
رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا سیمای جمهوری اسلامی ایران در رابطه با نسبت دین و رسانه بزرگان امر مطالب زیادی را به تحریر در آورده و تولیدات زیادی داشته‌اند.
گودرزی با تاکید بر این مطلب که همکاری و تعامل سازنده راهگشای بسیاری از امور در این زمینه است، ابراز داشت: در همین راستا حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از موثرترین بخش‌های اجتماعی ظرفیت‌های بالایی را در امر تولید برنامه‌های محتوایی برای رسانه ملی دارند.
وی آغوش رسانه ملی را برای تولید این چنین برنامه‌هایی به سوی اهل فن باز دانست و اعلام کرد: بهترین مکان‌ها نیز برای این کمک حوزه‌های علمیه به شمار می‌آیند.
رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: تقویت و اعتلای وضعیت دینی رسانه و همچنین نظارت بر کار رسانه از جمله مزایای این تعامل و ارتباط خواهد بود.
وی با اشاره به وجود بیش از 100 شبکه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: همین امر نشان دهنده ظرفیت بالای رسانه برای بهره گیری از بخش ‌ای مختلف برای تولید آثار ارزشی است.
گودرزی با بیان این که هم اکنون رسانه ملی صدا جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل باید بهترین نوع برنامه‌ها در این رسانه تهیه و تولید شود.
وی یادآور شد: مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امسال بیش از 300 طرح پژوهشی را در دستور کار خود قرار داده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول