اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صدا و سیما؛

برنامه‌های تولیدی نباید منافاتی با دین داشته باشد

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان گفت: برنامه‌های تولیدی این سازمان نباید منافاتی با دین داشته باشد.

برنامه‌های تولیدی نباید منافاتی با دین داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی علیزاده صبح امروز در کارگاه علمی جنگ نرم و رسانه در محل ساختمان صبای صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار داشت: باید مطالب و مباحث دینی در متن این نوع برنامه‌ها به وفور دیده شود.
وی با بیان این که باید از ظرفیت‌های حوزه در این رابطه به بهترین شکل ممکن استفاده شود، افزود: در حال حاضر تعامل بسیار خوبی بین صدا و سیما و حوزه های علمیه سراسر کشور برای این کار وجود دارد.
مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان تصریح کرد: در همین حال نباید از نقش برجسته و مهم طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه نیز غافل بود.
وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در طول سال‌های اخیر در دیدارهای خود با مسئولان صدا و سیما همین امر را تاکید داشته و بر استفاده از نیروهای حوزوی در رسانه ملی توصیه می‌کردند.
علیزاده در رابطه با برگزاری سلسله نشست‌های علمی یک جرعه رسانه توسط مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان ابراز داشت: این نشست‌ها با هدف تولید محتوایی آثار فاخر در رسانه ملی و ارتباط‌گیری بیشتر با حوزه‌های علمیه استان‌های خراسان برگزار شده است.
وی با بیان این که این سلسله نشست‌ها دارای چهار کارگروه شامل جنگ نرم و رسانه، مبانی ارتباطات و رسانه، روش تحقیق و رسانه و کارگاه از ایده تا تولید است، خاطرنشان کرد: بر مبنای اهمیت جنگ نرم در دنیای امروز نخستین کارگاه آموزشی در این ارتباط نیز در حول این محور برگزار شده است.
مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان یادآور شد: همچنین برای این منظور از بهترین اساتید رسانه از حوزه و دانشگاه دعوت به عمل آمده است.
وی هجمه‌های استکبار علیه موازین انقلاب اسلامی را بسیار وسیع دانست و اعلام کرد: در همین راستا باید در این رابطه اطلاعات بیشتری نیروهای مخلص انقلاب برای رویارویی و مواجهه با این مشکل داشته باشند.
علیزاده متذکر شد: مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان نیز با همین رویکرد اقدام به برگزاری چنین کارگاه‌های مهمی بر داشته است.
وی مجموع متقاضیان برای شرکت در این سلسله نشست‌ها را بالغ بر 100 نفر برشمرد و گفت: شرکت کنندگان در سه گروه اساتید حوزوی، فرهیختگان حوزه و طلاب سطح دو به بالا از بین خواهران و برادران هستند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول