اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سیاسی انتخابات خوزستان:

دفاع مقدس تلاشی برای ماندگاری ارزش‌ها بود

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری خوزستان گفت: دفاع مقدس تلاشی برای ماندگاری ارزش‌هایی والای اسلامی و انسانی بود و باید برای ماندگاری آن تلاش کنیم.

دفاع مقدس تلاشی برای ماندگاری ارزش‌ها بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمید قناعتی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره «پایتخت پنجره‌ها» که در سینما بهمن اهواز برگزار شد، اظهار داشت: دافع مقدس تنها جنگی است که در جهان همه ساله یاد بود آن را برگزار می‌کنند و این دفاع بسیار ارزشمند است زیرا برای ارزش‌هایی انسانی و اسلامی انجام شد.
وی افزود: در شرایط کنونی در کشور عراق و دیگر کشورها هیچ گاه یادی از کشته شدن جنگ‌ها نمی‌شود و حتی یادبودی برای سرداران خود برگزار نمی‌کنند ولی در ایران همه شرایط متفاوت است و مردم برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا تلاش می‌کنند.
قناعتی با اشاره به اینکه باید برای ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس تلاش هنری کرد، تاکید کرد: هنرمندان باید برای ماندگاری ارزش‌هایی دفاع مقدس تلاش کنند و از همه هنر و استعدادهای خود برای ماندگاری این ارزش‌ها بهره ببرند تا بتوانیم این ارزش‌ها را به شایستگی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب تحویلدهیم.
مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری خوزستان تصریح کرد: دشمن تلاش داشت تا بلایی که بر سره خرمشهر برده بود بر سره آبادان نیز بیاورد ولی مقاومت بی وقفه مردم در این شهر سبب شد تا خواب آشفته صدام و صدامیان تعبیر نشود و دشمن در رسیدگی به اهدافش ناکام باشد.
قناعتی با تاکید بر اینکه باید در شرایط کنونی کشور ولایت پذیر و ولایت مدار باشیم، افزود: ولایت پذیری در شعار نیست و باید این مهم
را به عمل ثابت کنیم.
مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری خوزستان با اشاره به اینکه هنرمندان باید با دیدی ظریف به دفاع مقدس نگاه کنند، خاطرنشان کرد: هنرمندان باید با دیدی ظریف به دفاع مقدس نگاه کنند و در این باره باید مادران شهید و همسران جانبازان را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول