اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ششمین جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی خبر داد:

رشد 25 درصدی شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف جشنواره رضوی

خبرگزاری فارس: دبیر ششمین جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی از رشد 25 درصدی شرکت‌کنندگان در بخش‌های گوناگون این جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته خبر داد.

رشد 25 درصدی شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف جشنواره رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی، مجتبی کشاورز در آیین اختتامیه این جشنواره به ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از جشنواره پرداخت و اظهار کرد: در جشنواره امسال شاهد 25 درصد رشد در سطح شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف بودیم، بیش از 66 سایت فعال، 51 نرم‌افزار تخصصی و یک‌هزار و 385 وبلاگ با موضوع فرهنگ و سیره رضوی در این جشنواره ثبت‌نام کردند که از این میان سه سایت، هشت نرم‌افزار و 18 وبلاگ توسط داوران مجرب و متخصص به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
وی افزود: هیئت داوران جشنواره امسال شامل 13 نفر از متخصصان در بخش‌های مختلف بودند که همگی آثار را در زمینه سایت، نرم‌افزار و وبلاگ از لحاظ هنری، فنی و محتوایی مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند. 
پس از سخنرانی دبیر جشنواره گروه همخوانی محراب به اجرای برنامه پرداخت و سپس سیدباقر پیشنمازی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، برای جمع حاضر سخنرانی کرد.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول