اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

دولتمردان مبارزه با فساد اقتصادی را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: دولتمردان و مسئولین تلاش خود را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی به کار گرفته و در مبارزه با مفاسد اقتصادی از پای ننشینند.

دولتمردان مبارزه با فساد اقتصادی را جدی بگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمان مهم مقام معظم رهبری در رابطه مبازه با فساد اقتصادی در جامعه اظهار داشت: وقوع چنین مسائلی در جامعه باعث ایجاد احساس بی‌اعتمادی مردم به مسئولین خواهد شد که این خود بدترین آفت جامعه است.
وی با بیان اینکه  اگر دست مفسدان و سوءاستفاده‌کنندگان از امکانات حکومتی قطع نشود، همه احساس ناامیدی و ناامنی خواهند کرد و در نتیجه زمینه برای اختلافات بعدی در جامعه فراهم می گردد.
امام جمعه بافق تصریح کرد: برخورد با مفاسد اقتصادی برای نظام اهمیت حیاتی دارد و تا زمانی که با فساد در جامعه مبارزه نشود خدمات دیگر کارائی نخواهد داشت.
سلیمانی در ادامه با اشاره به سالروز میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت افزود: دهه کرامت فرصتی است برای آشنایی بیشتر با معارف اهل‌بیت و جشن های دهه کرامت باید نمونه و الگویی در جامعه برای انجام دیگر فعالیت ها باشد.
وی با بیان مطالبی پیرامون کرامات و برکات وجود حضرت امام رضا(ع) در کشور ایران گفت: زندگانی حضرت امام رضا(ع) سراسر با معونیت گره خورده است که همه باید با تمسک به به این امام همام راه زندگی خود را روشن و امیدوار کنیم.
امام جمعه بافق همچنین دیدار مسئولین برگزاری حج با مقام معظم رهبری را یادآور شد و تصریح کرد: حاجیان در واقع سفیران معنوی کشور هستند که باید با اخلاق و رفتار اسلامی این مهم را به خوبی انجام دهند.
تحلیل سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به بافق، گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تبیین اهداف سفر اعضاء جامعه مدرسین قم به استان از مهمترین مواردی بود که امام جمعه بافق در خطبه نماز جمعه این هفته به آن اشاره کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول