اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

عدم حضور جوانان در عرصه‌های اجتماعی معضل بزرگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: در حال حاضر عدم حضور جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

عدم حضور جوانان در عرصه‌های اجتماعی معضل بزرگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیف‌الله یعقوبی اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) خطاب به ابوذر غفاری در باب اهمیت تقوا فرمودند «برای همراهی عمل با تقوا تلاش بیشتری داشته باش و سعی کن رعایت تقوا در تمامی امور مد نظرت باشد».
وی ادامه داد: دنیا پرستی به عنوان یک آفت در زندگی بشر است و این در حالی است که بساط زندگی هر انسانی روزی برچیده و حتی به زودی از خاطر نزدیکان فراموش می‌شود.
امام جمعه شهرضا با اشاره به نقش سازنده جوانان در جامعه افزود: همگان باید آگاه باشند که اگر ما جوانان را به دلیل یک لغزش و خطا طرد کنیم، هزاران دام مخرب برای این قشر در جامعه گسترده است.
خطیب جمعه شهرضا با انتقاد از وضعیت حضور جوانان در عرصه‌های اجتماعی تصریح کرد: تمامی علما و روحانیون موظفند با جدیت زمینه حضور جوانان را در تمامی حوزه‌های جامعه با بهترین شرایط ممکن ایجاد کنند.
 یعقوبی در خطبه دوم نماز جمعه از اهمیت اخلاق مداری در دنیای امروز سخن گفت و افزود: همواره افرادی بوده‌اند که با ظاهر سازی درصدد عوام فریبی بر می‌آیند و این برای جامعه یک تهدید بزرگ به شمار می‌رود.
وی با اشاره به روز جهانی کودک افزود: خانواده‌ها موظفند در قبال تربیت اخلاقی فرزندان از بدو تولد با حساسیت زیاد عمل کنند و انتخاب نام نیکو یکی از این موارد است.
نماینده ولی فقیه در شهرضا با تشریح فعالیت‌های نیروی انتظامی تصریح کرد:امنیت جز مسایلی است که در تمامی طول زندگی از نیازهای اساسی انسان است و نیروی انتظامی مسئول تأمین آن در جامعه است.
وی در خصوص پرونده اختلاس اخیر یادآور شد: قوه قضاییه باید با تمامی توان زوایای این پرونده عظیم را بررسی کند تا حقی از مردم تضییع نشود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول