اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذر ماه‌؛

مسابقات قرآن کریم در سیستان‌ و بلوچستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقات و امور خیریه سیستان و بلوچستان از تمدید مهلت ‌ثبت نام برای شرکت‌کنندگان، مسابقات قرآن اوقاف سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این مسابقات در آذرماه برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن کریم در سیستان‌ و بلوچستان برگزار می‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه سیستان‌وبلوچستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی روحانی‌نیا اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن و برگزاری آن تا دوم و سوم آذرماه به دلیل مصادف شدن مسابقات قرآن اوقاف با شروع سال تحصیلی تمدید شد.
وی افزود: تعداد زیادی از متقاضیان سی وچهارمین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی سیستان و بلوچستان را جوانان و به ویژه خواهران و برادران دانشجو و دانش آموز تشکیل می‌دهند.
وی ادامه داد: به همین دلیل و با نظر مساعد اداره کل آموزش و مسابقات سازمان اوقاف کشور مهلت ثبت‌نام از علاقه‌مندان، به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مسابقات تا 15آبان تمدید شد تا در روزهای دوم و سوم آذر ماه شاهد برگزاری مسابقات و شناسایی قهرمانان قرآنی سیستان وبلوچستان در مرحله شهرستانی باشیم.
روحانی‌نیا خاطر نشان کرد: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی در بین خواهران و برادران در دو مقطع بزرگسال و شکوفه‌ها در رشته‌های حفظ،قرائت و ترتیل قرآن کریم با برگزاری آزمون شرط ورود به مسابقات برگزار می‌شود.
مدیر کل اوقات و امور خیریه سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای برگزاری مسابقات از شرکت کنندگان  درخواست می‌شود برای دریافت کتاب آزمون مفاهیم قرآن شرط ورود به مرحله شهرستانی به ادارات اوقاف در زاهدان، زابل و ایرانشهر مراجعه کنند.
وی یادآور شد: ثبت نام از سه طریق مراجعه حضوری، تماس تلفنی و یا با ارسال پیام کوتاه مشخصات شرکت کننده به سامانه پیام کوتاه 10000114541 امکان پذیر است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول